»Zavrnimo vsak poskus poveličevanja enega naroda nad drugim in obsodimo genocidna ravnanja, izkažimo solidarnost do beguncev, kot so jo izkazali drugi našim izgnancem med NOB-jem, in ne postavljajmo novih ograj na meje.«
»Zgoraj omenjeni štirje naslovi tvorijo jedro 'težkokategornikov' letošnje podelitve oskarjev: kriminalni vestern Martina Scorseseja, fantastična pravljica Yorgosa Lanthimosa, portret velikega moža in prelomnega časa Christopherja Nolana ter komedija na meji z muzikalom v režiji Grete Gerwig.«
»Zaradi fenomena 'Barbenheimer' – viralnega trenda, zaradi katerega so ljudje lani poleti množično kupovali vstopnice za ogled dveh med seboj tako zelo različnih blockbusterjev – so letošnji oskarji veliko bolj v stiku z množično kulturo kot v prejšnjih letih.«
»Kot klasike japonskega filma že leta in leta slavimo Jasudžira Ozuja, Kendžija Mizogučija in Akira Kurosavo, ne pa tudi Sadaa Jamanako, ki je imel na vse omenjene mojstre močen vpliv.«
»Izrazito avtorski pristop k snovanju kostumskih skic in intenziven dialog v procesu nastajanja sleherne gledališke uprizoritve, od vsebine dramskega besedila do konceptualnih zasnov režijskih postavitev, sta odlikovala Cvetino tankočutno razumevanje gledališke oblačilne kulture.«
»Uresničevala jo je v bogatih kostumskih predstavah ali revnih kostumskih podmenah v 'revnem gledališču', ki jih je s fantazijskimi barvnimi kompozicijami in z odtenki v poigravanju svetlobe nadgrajevala s stilsko dorečenostjo v le njej lastnem gledališkem rokopisu.«
»Kaj torej pomeni sporočilo večine v senatu Vrhovnega sodišča, ki se sicer v bistvu strinja, da je sporni 'tvit' žaljiv in da je imel Janša na voljo številna druga, nesporna sredstva za izražanje svojih stališč do poročanja in urednikovanja na RTVS?«
»Barret Browning nas spomni, da se razmišljanje zgodi med dvema dimenzijama, med materialnim in nematerialnim. Vendar da bi se lahko resnično razcvetelo, potrebuje svoj posebni prostor.«
»S podaljševanjem in krčenjem časa in prostora Dežni dnevniki konstruirajo prostor, kjer refleksije avtorjev postanejo zaščitene, podobno kot v poeziji Elizabeth Barrett Browning, Hiša iz oblakov.«
»Kot pravi, nalaga pozicija novejšega slikarstva v novem tisočletju seznanitev z vsaj dvema temeljno novima izhodiščema: prvo je neobvladljiva količina podob v vseh sferah sodobnega življenja, ki slikarju oz. slikarki narekuje konceptualizacijo slikarske podobe, drugo je teža 'zgodovinskega spomina' slikarstva kot medija.«
»Položaj slikarstva v novem tisočletju ne upravičuje več nedolžnosti v pojmovanju slike kot izpraznjenega mesta brez spomina in zgodovine, niti nedolžnosti slikarske izkušnje, ki bi omogočala ugodje v varnem zavetju avtonomije umetniškega dela.«