»Okvir zgodbe je, da policisti najdejo Maro, ki je vozil avtomobil pri starosti štirinajstih let in mu nihče ne verjame, da je dejansko celo republiko prevozil sam. Ko ga začnejo zasliševati, začne pripovedovati zgodbo, v kateri je meja med resničnostjo in lažjo zelo zabrisana. Prav ta element neke dvojnosti mi je bil zelo zanimiv.«
»25 let po tem, ko je bil slovenski film Oblast nagrajen z berlinskim zlatim medvedom, sem spoznal, da se je naše življenje na mnogih področjih spremenilo. Edino, kar je ostalo enako, je bilo to, da je oblast ostala nepismena.«
»Ne pozabimo, da je to največji svetovni filmski festival, največji svetovni oder za kino in da bom prvi temnopolti predsednik žirije. Torej, glej, ne morem se pretvarjati [da vem], kaj se bo zgodilo jutri. Vsakdo mora moliti, na kolenih, moliti, da izstopimo iz tega, poiščemo cepivo, se spet postavimo na noge – fizično, čustveno in finančno po vsem svetu. To ni šala. To ni film. Ljudje umirajo.«
»Tisto, na kar sem najbolj ponosen, je, da mi ljudje govorijo, da si je film treba ogledati skupaj. Glede na to, kar se trenutno dogaja okoli nas, zdaj vsekakor ni čas za kaj takega. Čeprav se vsi zelo veselimo, da si ogledate film, ga bom predstavil v čas, ko si ga bomo LAHKO ogledali skupaj! Na skupinski ogled filma, torej. Do nadaljnjega!«
»Na intimnem nivoju je to zgodba o posameznikih, ki živijo realnost, ki jih frustrira, in sta edino, kar jim preostane, edino, s čimer se hranijo, fantazma in hrepenenje po nekem drugem življenju, ki se morda nikoli ne zgodi.«
»So uradniki na pošti, ki je izropana vseh sporočil. Uslužbenci urada, ki je izvorno posvečen medosebni komunikaciji, v Vilčnikovi 'postapokaliptično' zarisani variaciji pa je izropan sredstev za transfer kakršne koli komunikacije.«
»Shakespeare je z Macbethom ljudsko opisal, kaj naj bi bil umor in kaj naj bi bile posledice umora. Takrat je bila to še zaporna kazen, v današnjih časih pač umor na kakršen koli metaforičen način ni več kaznovan, v nekaterih okoliščinah je celo zaželen, odobravan in pospremljen z aplavzom. Tako da naša predstava je sodobna, a hkrati zelo klasična, ker govori skozi neko klasično zgodbo o sodobnem svetu.«
»Aktivisti mi že zdaj grozijo z javnim linčem, nekateri napovedujejo, da bodo protestirali pred stavbo. Kje je v takih bednih razmerah prostor za film o zagovarjanju resnice, boju za pravico, o slepem sovraštvu in antisemitizmu?«
»Kategorija se je letos preimenovala in zelo sem vesel, da sem prvi prejemnik nagrade pod tem imenom. Pozdravljam novo smer, ki jo simbolizira ta sprememba.«