»V času ekspanzije platform, kot so Netflix in podobni, je video na zahtevo postal dominanten način gledanja filmov. To me zelo žalosti, zato sem vsakega prikazovanja našega filma Sanremo v kinematografih izjemno vesel. Ko gledaš lastni film na velikem platnu, spoznaš, da ga sploh nisi delal za mali zaslon računalnika, saj filmsko delo, katerega estetika večinoma prisega na vizualne vidike filmskega pripovedovanja, s tem veliko izgubi,”«
»Vzornik je najbrž moj najbolj osebni projekt, postavljen v najbolj neosebno dobo novejše zgodovine. Iz napetosti med tema dvema poloma izvira to, kar me v filmu zanima in kar ga bo, upam, naredilo izvirnega.«
»To je noirovska zgodba, povedana z zelo specifičnega zornega kota. Vse bo položeno na Batmanova ramena in upam, da bo zgodba v enaki meri vznemirljiva in čustvena. Batman bo bolj detektivsko razpoložen kot v dosedanjih filmih. V stripih je to bolj prisotno. Batman naj bi bil najboljši detektiv na svetu, a tega do zdaj v filmih pravzaprav ni bilo.«
»Film sem nazadnje gledal pred devetimi meseci, ker sem želel do svojega dela pridobiti nekaj distance in se tako lažje poistovetiti z običajnim gledalcem. Zaradi vznemirjenosti mi to ni povsem uspelo, kljub temu pa sem užival ob toplem sprejemu občinstva.«
»Šele film pred dvorano gledalcev, ki se posvečeno in zbrano prepuščajo podobam, lahko nekaj premakne tudi v svetu, v katerem živimo.«
»Zanima me nenavadna atmosfera doma za starejše, ki niha med poetičnostjo in nekim višjim spoznanjem, povezanim s starostjo in otroškostjo, ki se človeku vrača v obdobju, ko sam ne more več skrbeti zase.«
»Navdušil nas je nadzor Gregorja Božiča nad vsemi vidiki Zgodb iz kostanjevih gozdov; s toplo fotografijo, pa tudi s hipnotičnimi zvočnimi posnetki, ki nas potegnejo v atmosferski, zavajajoči svet filma, na meji med fikcijo in resničnostjo, sanjami in spominom. Duh vsakega lika oživi z uvedbo nadrealističnih elementov. Slovenski režiser kaže redko sposobnost konstruiranja kadrov in narativnih struktur, ki dosledno zapeljujejo občinstvo.«
»Kljub priznanjem, ki jih prejemamo doma in v tujini, smo primorani razmišljati o tem, da bi se za preživetje ukvarjali s kakšno povsem drugo, nekulturno panogo. S plaketami in kipci ne moremo plačevati računov, niti načrtovati novih projektov.«