»Osvobajajoča in navdihujoča izkušnja, tako na ravni uporabe zmožnosti, ki jih ponuja animirani film, kakor na intimni ravni našega protagonista, ki postane superjunak šele potem, ko sname masko. Avtor filma se s ključnimi življenjskimi vprašanji sooči na duhovit način, rešitve pa predlaga skozi inteligentno in imaginativno režijo, s katero ustvari malo zgodbo z velikimi idejami.«
»Hiperrealistična odrska zasnova Raimunda Orfea Voigta, v kateri se zaton meščanstva, ki se vrti okoli sebe, odraža v vsaki podrobnosti, in psihološko natančna igra ansambla, ki je odlično umeščena v najmanjšo vlogo, sledita gledališki tradiciji, ki je šla nekoliko iz mode.«
»Znanstvenik, ki ga igra Guy Clemens, čigar nezemeljsko obnašanje je izraz zastrupljenega privilegija, in vsi drugi, ki krožijo okoli njega, se razkrijejo kot tragikomični egocentriki, ki so slepi za vse, kar se dogaja okoli njih.«
»Nikoli ni zgolj ohranjal statusa quo, temveč ga je izzival. V svojem iskanju smiselne arhitekture je ustvaril zelo kakovostne zgradbe, ki se vse do danes upirajo kategorizacijam, odražajo njegov nenehni razvoj in so vedno sveže v svojem pristopu.«
»Varja v Češnjevem vrtu, Nikolina v Le zaljubiti se ne smemo, Šracia v Zimski poroki in Ženska v Izrednih razmerah vsaka zase predstavljajo izvirno in prepričljivo kreacijo.«
»Zaradi izjemno avtonomnega čuta v kreiranju ironičnih profilov likov ter natančnega razumevanja zakonitosti burleske je Zrnec oblikoval humoren, a tudi nelagoden, v vsakem primeru pa nujen ambivalenten odnos do (politične) vsebine.«
»Nastal je skoraj antologijski prizor emblematične prisotnosti dveh igralcev, ki sta z minimalnimi sredstvi zlita s svojima likoma ustvarila pretresljivo in katarzično sceno.«
»LGBTQ+ skupnost je vedno izzivala ustaljene družbene norme. Enako velja za umetnike, ki vedno znova preizprašujejo meje umetniškega izražanja. Ustvarjalcem filma Trije turobni tigri (Tres Tigres Tristes) je uspelo povrhu vsega izzvati tudi kvir skupnost in 'predalčkanje', ki smo mu velikokrat priča.«
»V njem spremljamo junake, ki spontano vzpostavljajo raznolike provizorične skupnosti. V atmosferi prikrite stiske se liki odzivajo na politično realnost, ki so ji podvrženi, na svoj način. So aktivisti, preprosto s tem, da živijo, s tem, da preprosto so.«
»Žirija je očarana nad tem čistim burlesknim užitkom, ki oriše družinsko dinamiko z nepričakovano nežnostjo in se z brezhibnim tempiranjem razigrano in živahno poigrava z gledalčevimi pričakovanji, pri čemer ga dovršeno podpirata zvočna krajina in mizanscena. Soglasno smo ganjeni nad liki, domiselno vnesenimi na še neraziskan teren.«
»Roman Mon Cheri und unsere demolierte Seelen pripoveduje zgodbo o odpuščanju na groteskni način. Navihane ženske, kot smo se naučili pri Vereni Rossbacher, so preprosto neustavljive.«
»Film odlikujejo precizna režija, izjemna igra in fotografija. Prvenec, ki nam bo ostal v spominu in ki hkrati napoveduje zanimive prihodnje režiserjeve filme.«
»Žirijo je navdušila kakovost filmov v ožjem izboru za nagrado vodomec. Filmi so bili zelo različni, ampak so obravnavali teme, ki so prevečkrat zakrite in nas kot družbo postavljajo v nelagoden položaj.«
»Heat Waves je filmski prikaz sodobnega sveta: sestavljen je iz različnih najdenih posnetkov in razkriva naravo naše realnosti, ki temelji na zunanji podobi, v ostroumnem dialogu dveh zaslonov; nešteto zaslonov.«
»Intenzivna atmosfera filma in njegova fizičnost sta nas prevzeli tako zelo, da smo s protagonisti delile njihove bolečine. V ospredje so postavljeni intima, prijateljstvo, čustvenost in ranljivost fantov – značilnosti, ki v družbi še vedno nimajo prostora.«
»Barve so močne, modre, rumene, rožnate, oranžno-rjave, bele. Oblike spominjajo na dela pop arta iz 70. in 80. let minulega stoletja, na Claesa Oldenburga ali pa na izrezanke iz lesa z jasnimi referencami na obrise teles ali črk.«
»S preprostimi kretnjami se dve nenavadni, a realistično oblikovani človeški telesi premikata po poletni pokrajini. S pomočjo podobe skuša ta film v svojih prizorih skriti vse skrivnosti življenja.«
»Bojana Pejić je premišljevalka z odločnimi stališči, vešča tudi združevanja mnogih raziskovalk in raziskovalcev v skupnost različnih glasov«