»Zdi se mi, da vseeno živimo v dobi, kjer se življenjska doba močno podaljšuje, kar pomeni, da prej ali slej, če ne bo nekih zdravil, bomo verjetno 'vsi' dementni in to je res problematika današnje družbe.«
»Nihče me ni mogel videti in včasih sem zrl globlje v notranjost gozda, a največkrat sem nadzoroval hišo, njena okna in predvsem vrata. Zvoki. Zveni. Šumi. Močno so me pritegovale hišne melodije, kot sem poimenoval vse zvočnosti, ki sem jih slišal doneti iz hiše.«
»Potem si na prsi prilepim nalepko, na kateri je črno na belem zapisana ena samcata beseda: nemščina. To je to, to dejanje, od tedaj naprej se napis na mojih prsih glasi kot priznanje: nemščina. Ja, Nemec sem, ne po izvoru, po svetlih laseh, arijski krvi ali podobnih neumnostih, pač pa preprosto po jeziku, s tem pa po kulturi.«
»Vsakič, ko sodelujem z njima, se nekako zgodi, da se mi zdi, da sem teh nekaj mesecev, pa potem še kakšen mesec po premieri, za 15 odstotkov boljši človek: bolj potrpežljiv, bolj sočuten, bolj miren.«
»Praktično vsaka ženska, ki sem jo kdaj poznala, na tihem verjame, da je na robu blaznosti, da je globoko v njej klica norosti, da mora biti ves čas na preži pred 'izgubo nadzora' – nad svojim temperamentom, apetitom, seksualnostjo, čustvi, nad umom.«
»Življenje prinaša izkušnje, človek jih podzavestno pospravlja v predalčke. Ko čustveno dozorijo, ne zavestno, pa najdejo pot, nenadoma sam sebe presenetiš. Tako pišem jaz. Ne pišem z namenom.«
»Prosil sem jih samo, naj ne pišejo o meni. To ni recenzija. To ni odkrivanje ozadja pesmi, ampak vprašanje, kakšna čustva je v človeku prebudila in kaj si ob njej doživljal.«