»Vsi, ki imajo javne funkcije in so predstavniki nekih skupin, v teh trenutkih napravijo vse s svojim zgledom, da bomo najhitreje dosegli zadostno precepljenost in obvladali epidemijo v družbi.«
»Gre za odlično šolo, kjer si vsi prizadevajo za kakovosten pouk, da bo znanje učencev poglobljeno, trajno in uporabno. Spodbujajo razvoj vrednot, kot so spoštovanje, sodelovanje, samostojnost, odgovornost, znanje in kritično mišljenje ter ustvarjalnost. Med učenci, delavci šole in starši vladajo enakovredni in spoštljivi odnosi. Kot pravijo, ni nujno, da je vsak njihov učenec odličnjak, vsi skupaj pa se trudijo, da bo vsak postal odličen človek.«
»Vodstvo šole ni pasivno opazovalo stvari in je v tem času našlo več različnih mogočih nadomestnih lokacij, med drugim na Trdinovi, a zaradi zavlačevanja ministrstva za izobraževanje soglasja ni bilo in najemodajalec je vmes prostore že oddal.«
»Končni cilj je, da otroci hodijo v šolo, saj delo na daljavo za osnovnošolsko populacijo ni primerno.«
»Postopki razdelitve lastnine glede na dejansko rabo še potekajo. Ne glede na nedorečeno lastniško razmerje je treba kulturni spomenik vzdrževati, kar je dolžnost obeh lastnikov.«
»Primerjava s stadionom v tem, da so Križanke živa stavba, ki jo zaradi nemotenega delovanja redno vzdržujemo, medtem ko je stadion zapuščen in temu primerno hitreje propada.«
»Kršili naj bi 14. točko prvega odstavka 57. člena zakona o nalezljivih boleznih, zato so policisti podali obdolžilni predlog na okrajno sodišče v Mariboru. Z zbiranjem naj bi huje ogrožali javno zdravje oseb v Sloveniji, čeprav so nosili zaščitne maske in držali razdaljo.«
»Če bo treba, bomo šli tudi na ustavno sodišče. Ne bomo pustili, da se ustrahujejo mladi zato, ker si želijo normalnega šolanja, na način, ki je najboljši zanje.«
»V Sloveniji opažamo trend kaznovanja tistih, ki se upirajo trenutni oblasti in njenemu načinu dela. Po našem mnenju gre za specifično targetiranje tistih, ki se ne strinjamo z delom ministrstva in delom, ki ga je v enem letu opravila naša ministrica, ki je popolnoma pasivna in se ne zavzema za nas mlade, kot bi se morala kot ministrica za izobraževanje, znanost in šport.«
»Se spomnim, da so enega mojega sošolca, ki je bil Afroameričan, so ga prosili, če se lahko postriže, sicer bi ga izključili iz šole. To mi je zelo ostalo v spominu, ker moji sovrstniki, ki so bili beli in so imeli daljše lase, so imeli lahko frizure, kakršne so želeli.«