»Nošenje zaščitnih mask ne bo in ne sme več biti vprašanje ali stvar debate, pogajanj, prav tako prezračevanje, ostajanje v mehurčku – razredi se ne bodo smeli mešati med seboj.«
»Zanesljivo gremo v smer, da bomo naredili maturo v letošnjem šolskem letu takšno, da bo razumela tudi razmere, v katerih so se morali – in se morajo še vedno – izobraževati dijaki in dijakinje.«
»Z okrožnicami usmerjamo ravnatelje, šole, če in ko pride do postopnega vračanja. Tudi na ravni šol se organizacijsko pripravljajo na vrnitev in sočasno – mislim, da dobro – peljejo šolanje na daljavo.«
»Zelo verjetno se bo v prihodnjih dneh število oseb na intenzivni negi, tudi če bodo ukrepi prijeli, v vmesnem obdobju še povečevalo in bomo imeli 1000 bolnikov, ki nujno potrebujejo bolnišnično zdravljenje zaradi ene same diagnoze, ene bolezni.«
»V šolo pojdite po znanje, pa si mogoče z očmi signalizirajte, da ste si všeč in se potem izven šole skušajte približati drug drugemu. Poljubljat se pa raje ne preveč, sploh v osnovni šoli, ker časa bo še dovolj za to.«
»V tem primeru je najprej potreben pogovor s starši, zato da oni najprej povedo, kako in kaj, se tudi odločijo in kontaktirajo osebnega zdravnika in šele potem, ko se dobi zelena luč, da se gre lahko v šolo, naj se gre v šolo.«
»Sledimo vsem preventivnim ukrepom, zato cel 5. razred, v katerem je okuženi učenec, skupaj z razredničarko ostaja v 14-dnevni karanteni na domu, kar pomeni, da je zanje šolskega leta konec.«
»V družini so imeli obisk iz tujine, ob tem verjetno prenos in potem je prišla kolegica delat. Delala je v bistvu samo en dan, ravno ko so se začeli simptomi.«
»O, to pa ja. Za ocene se zelo borijo, pa pravzaprav ne za visoke ocene, borijo se za petke. Ker nič manj kot pet, nič manj kot 100 odstotkov ni več dobro, kar je po mojem mnenju strašno skrb vzbujajoče, saj ta tekmovalnost ustvarja nesrečne otroke, ustvarja občutek, skorajda večne neuspešnosti.«