»Ne glede na vzdržnost naše frizure ... zdravstveni delavci smo se in se bomo cepili proti covidu-19, ko bomo na vrsti. Najslabša teorija zarote.«
»To pomeni, da bi šli najprej identificirat, katere skupine to sploh so, analizirat njihove komunikacijske poti in potem skupaj s temi ljudi pripravit pravilne komunikacijske strategije.«
»Mogoče bi morali storiti podobno, kot je to naredila finska vlada že v prvem valu epidemije in povabila vplivneže, influencerje, da pomagajo širiti kredibilne informacije.«
»Z vso iskrenostjo mi je žal, da nisem mogel ločiti čustev predanega ljubitelja nogometa od racionalnega in odgovornega javnega uslužbenca ter politika, ki drugače skrbi za mirno in prijateljsko sodelovanje med vsemi narodi v Evropski uniji.«
»Na žalost mi način vodenja tekme, skupaj z vsemi neprimernimi kretnjami in posmehovanjem, ki jo je vodil nogometni sodnik Damir Skomina, po sami tekmi ni dovolil, da bi se počutil tako.«
»Naše korenine so v tej zemlji globoko zasidrane. In iz njih črpamo moč, voljo in predvsem željo, da bi na tem koščku zemlje ohranjali slovensko besedo in slovensko kulturo naših nonotov.«
»Nekaj časa slede tržaški Slovenci modri taktiki, da se izogibajo hrupnim slavnostim, kakoršne so navadno dovajale do spopadov z Italijani, in se Slovenci zadovoljujejo z zavestjo, da že z obstankom Narodnega doma dovolj dokumentirajo svoje bivanje v Trstu.«
»Zakaj gasilci ne smejo gasiti? Zakaj vojaki mirno gledajo črne može, ki odrivajo gasilce, ko ti razpnejo platno in nekdo z okna pade nanj in potem visoko odskoči kakor Branko, ko se vrže na vzmeti mamine postelje?«
»Slovenci in Italijani smo v tem prostoru poklicani, da skupno sobivamo in sodelujemo.«
»A Slovenci so kljub temu postali del skupne fronte v boju južnih Slovanov za neodvisnost in so prispevali svoj delež k nastanku južnoslovanskega slovanofilstva, kar je pravzaprav tudi najbolj samobitna plat slovenske identitete.«
»Ne preseneča, da je bil Hribar učitelj in prijatelj dveh drugih slovenskih filozofov, ki simbolično utelešata dve plati slovenske identitete: Gorazda Kocijančiča, predstavnika globinske, specifično slovansko-grške krščanske metafizike, in Slavoja Žižka, predstavnika francoskega, v svoji celoti precej nihilističnega postmodernizma.«
»In kot sklene Aleksander Dugin, je prav v tem 'tragičnost evropeizacije Slovencev, ki so bolje kot drugi narodi Vzhodne Evrope vedeli, kam se v resnici integrirajo: v brezno in v še en model liberalno-kapitalističnega totalitarizma.'«