»Ustvarjalci so se odločili dogajanje v celoti omejiti na temačne in mrzle dvorne sobane (z nekaj izleti v naravo): v vsem filmu ni niti enega samega prizora življenja bodisi škotskih bodisi angleških kraljevih podolžnikov. Zdi se, da skuša Rourke še dodatno podčrtati, kako odrezani so bili vladarji v resnici od ljudstva, za katero naj bi skrbeli.«
»Noben detajl po njenih besedah ni prepuščen naključju, še posebej ne kostumografija – Maryjina krila, brez izjeme v temnejšem delu barvne lestvice, odražajo njeno jekleno voljo in vladarsko moč ter osamljenost visokega položaja.«
»Film sem nazadnje gledal pred devetimi meseci, ker sem želel do svojega dela pridobiti nekaj distance in se tako lažje poistovetiti z običajnim gledalcem. Zaradi vznemirjenosti mi to ni povsem uspelo, kljub temu pa sem užival ob toplem sprejemu občinstva.«
»Begunec Vučko in migrant Leo tako nehote postaneta krojilca usode podobno nesrečnih ljudi. Da bi rešila svoje finančne težave, se jih odločita prodati. In če se sprva še zdi, da jima za begunce ni vseeno, je iz dneva v dan v Leu in Vučku vse manj človeškega.«
»Zanima me nenavadna atmosfera doma za starejše, ki niha med poetičnostjo in nekim višjim spoznanjem, povezanim s starostjo in otroškostjo, ki se človeku vrača v obdobju, ko sam ne more več skrbeti zase.«
»Čudovit film, ki nas popelje v odročen kraj in v skupnost, ki se še vedno oklepa nevarne tradicije. Film o nezdružljivi tragediji z upanjem na razrešitev skozi dialog človeške volje proti vsem pričakovanjem.«