»V ta namen bomo zagotovili vse potrebne pogoje za to, da se lahko vsi Ukrajinci, ki bodo zaprosili za status oseb z začasno zaščito, takoj vključijo v slovenski učni, raziskovalni in športni prostor.«
»Sistem bo predvsem za organizacijo šol v Logatcu zahteven zalogaj, vendar pa so pretekle izkušnje, razumevanje in pripravljenost na začetek tega procesa velike s strani ravnateljev in tudi zaposlenih.«
»Moramo pristopiti na ustrezen način do otrok in njihovih mater in jih postopoma začeti vpeljevati v sam sistem in potem tudi naprej v izobraževanje.«
»V odzivu na ukrajinske potrebe je nujno izkoristiti obstoječa EU orodja, kot je School Education Gateway ali pa načrtovana platforma evropskega izobraževalnega prostora, ki bi pomagala usklajevati potrebe po izobraževalnih virih med državami članicami in Ukrajino.«
»Verjamem, da smo postavili z dosežki našega predsedovanja temelje za vsaj nadaljnje desetletje razvoja ključnih usmeritev na posameznem resorju.«
»Tudi v tej luči se je po ministričinih besedah odprlo vprašanje potreb po prepoznavanju novih vizij znanja in načinov izobraževanja.«
»Zavračam vse očitke interpelacije, tudi na podlagi dejstva, da kritike mojega dela s strani leve opozicije slonijo na mehanizmih, kako utišati žensko, je ne jemati resno in jo poniževati z žaljivkami.«
»Digitalni prehod je ob zelenem prehodu eden izmed največjih izzivov, ki so pred nami. Zavedati pa se moramo, da je digitalni prehod v izobraževanju še toliko zahtevnejši proces, ki bo uspešen samo, če bomo združili moči in delali skupaj.«
»Pričakujemo, da bi testno, pilotno še v tem šolskem in študijskem letu ponudili možnost samotestiranja študentom in dijakom in se na podlagi izkušenj, ki jih bo pilot pokazal, lahko celovito in dobro pripravili za jesen.«
»Nošenje zaščitnih mask ne bo in ne sme več biti vprašanje ali stvar debate, pogajanj, prav tako prezračevanje, ostajanje v mehurčku – razredi se ne bodo smeli mešati med seboj.«
»Zanesljivo gremo v smer, da bomo naredili maturo v letošnjem šolskem letu takšno, da bo razumela tudi razmere, v katerih so se morali – in se morajo še vedno – izobraževati dijaki in dijakinje.«
»Z okrožnicami usmerjamo ravnatelje, šole, če in ko pride do postopnega vračanja. Tudi na ravni šol se organizacijsko pripravljajo na vrnitev in sočasno – mislim, da dobro – peljejo šolanje na daljavo.«
»Iskreno upam, da vzdržimo do počitnic in da vsi skupaj damo vse od sebe. Bolje je, da ostanemo kakšen dan doma, kot da tvegamo, da bi se okužili ali prenašati bolezen.«