»Hvala, ker ste pogostokrat v teh časih bolj potrpežljivi, bolj razumevajoči, bolj pogumni in hkrati bolj strpni in prijazni, kot smo mi starejši. Hvala, ker ste nam zgled, da se ne smemo predati ob nepoznanih okoliščinah, ampak se moramo prilagoditi in iti naprej.«
»Načrtovanje in organizacija različnih oblik pomoči za učence z učnimi težavami naj bosta takšna, da bodo posamezni učenci v strnjeni obliki deležni najmanj od dve do tri ure pomoči na teden za posamezni predmet.«
»Želimo si, da bi te postopne ukrepe peljali čim bolj vzporedno (ko se postopno odpira gospodarstvo, da se postopno odpirata tudi naš izobraževalni in varstveni del), če pa to ne bo mogoče, pa predlagamo, da se to pelje po načinu kot do zdaj.«
»Zanje je daleč najboljše, da poskušajo svoje delo nadaljevati že zdaj, ko se učijo na daljavo, še posebej pa bomo veseli, če se bodo maja odprle tudi šole in se bodo lahko še zadnje tedne tudi skupaj s svojimi učitelji do konca pripravili na maturo.«
»Preklic mature bi bil posameznikom ali skupinam v korist, sicer najbrž samo kratkoročno, celotni generaciji oziroma večini v njej pa v evidentno in večletno škodo.«
»Kdaj je to preveč? Strinjam se z oceno, da je to takrat, ko ne opravljaš več svojih dolžnosti, domače naloge, zanemarjaš prijatelje, se odrekaš družbi ... To je preveč.«
»Zdi se mi ključnega pomena, da javna televizija v tem času skrbi za otroke, da jim ponudi kakovosten program, s katerim se ves čas učijo in urijo svoje možgane, obenem pa se vsaj za delček dneva razbremenijo svojih skrbi.«
»Pomembno je, da se v teh časih zavedamo, da smo vsi, vključno z otroki, negotovi. Otroke skrbi, kaj bo z njihovim poukom, kako naj se učijo sami doma, kako naj preživljajo dneve ... Prav je, da se o teh občutkih pogovarjamo, da jih zaupamo nekomu, ki nas razume, nekomu, ki nas lahko potolaži in opolnomoči.«