»Nimamo vsi enakega dostopa do znanj o dediščini, zato je še posebej pomembno, da dogodki, kot so Dnevi evropske kulturne dediščine in Teden kulturne dediščine, ki bodo potekali v naslednjih dneh, temu posvečajo posebno pozornost.«
»Edina rešitev, ki še obstaja, so študenti. Zato bo sklicana okrogla miza z dekani visokih šol, da bi se študenti lahko na ta žarišča polnopravno vključili kot del izobraževalnega procesa.«
»Tudi za tiste, ki zadnja tri leta ne delajo na takšnih deloviščih, menimo, da znanje še ni prešlo. Zato bi bili po naši strokovni presoji vključeni v te intenzivne enote.«
»Zdravniki opozarjajo, da tega v celotni ne moremo narediti, saj lahko spregledamo katero hitro napredujočo bolezen, ki nima nič opraviti s covidom-19.«
»Šole po svetu so se z razmahom pandemije znašle pred ogromnimi izzivi. Ključno je, da se otroci učijo, kar pomeni, da se morajo šole varno odpreti – z dovolj higienskimi pripomočki, čisto pitno vodo in vzdrževanjem čistoče.«
»To ne velja samo za različne vrste praktičnih vaj, temveč prav za vse oblike študija, pri katerih je pomembna interakcija v prostoru, torej za vse tisto, v čemer se univerzitetni študij razlikuje od branja priročnikov in spremljanja posnetih predavanj na spletu.«
»Gre za skupno odločitev, da bomo varovali zdravje otrok, učiteljev, šolsko okolje. V tem kontekstu smo iskali najboljše možnosti, da bi zmanjšali morebitno število okuženih.«
»da je napredovanje v vzgoji in izobraževanju bistveno težje kot v večini drugih delov javnega sektorja«
»Dijakom, ki so uspešno opravili maturo, čestitala in se zahvalila Državnemu izpitnemu centru, ki je omogočil izvedbo mature in zaključnih izpitov 'v teh posebnih razmerah'.«
»Predvsem od vašega odnosa, kako boste varovali in ščitili svoje zdravje, s kom in na kakšen način se boste družili, je odvisno, koliko uspešno se bomo lahko jeseni vrnili v šole.«
»Med ljudstvom se širijo nove misli, ki pa jih ne bom nikoli odobraval. Ostanite pri starem redu, ki je še vedno najboljši! Našim prednikom se je pri tem dobro godilo, zakaj se ne bi tudi vam? Ne potrebujemo učenjakov, temveč le pridnih državljanov, in tako mi vzgajajte mladino.«
»Vstop žensk v akademsko sfero je pomenil dotlej največjo spremembo v univerzitetnem izobraževanju. Spremenil je študentsko strukturo, v univerzitetno življenje pa vnesel duha novega časa.«