»Ob branju igre se odpirajo številna vprašanja, kot so kakšna je razlika med realnostjo in fikcijo, kakšna je vloga umetnosti v sodobni družbi in v kolikšni meri je mogoče z njo vplivati na zavest družbe.«
»Lahko bi rekel, da smo opravili trikratno delo. Po navadi se igralec ukvarja z enim konceptom, eno predstavo, tukaj pa smo delali, kot da bi ustvarjali tri različne predstave s tremi različnimi koncepti in tremi različnimi estetikami.«
»Besedilo, ki se poskuša ogibati stereotipom na način, da pravzaprav generira nove stereotipe, pa ta odnos ustvarja prek na videz mimobežne, a v resnici precej kompleksne medosebne interakcije – sosedske.«
»V družbah industrijske moderne sta se zgodili predvsem dve veliki spremembi v odnosu med generacijami: za nove generacije ni dovolj, da si samo pridobijo znanje predhodnic, da sprejmejo tradicijo, ampak morajo preseči starejše generacije, če se hočejo potrditi. Vsaka nova generacija v sodobni družbi želi biti inovativna, izvirna. Ta pritisk dodatno vzpostavlja medgeneracijske napetosti.«
»Ko se 'ta mladi' pod pritiski in brez podpore lastne podporne mreže zlomijo, jim 'ta stari' pridejo pomagat. Izkaže se, da so vendarle vrednote ta starih, kot so solidarnost, empatija in sočutje, univerzalnejše in pomembnejše od pragmatičnih materialno-kariernih vrednot mladih. To je pomembno sporočilo besedila in uprizoritve za naš razčlovečeni svet.«
»Starejši zagovarjajo ideale, za katere so se zavzemali kot pripadniki študentskega revolucionarnega gibanja konec šestdesetih let 20. stoletja, mlajši pa so individualisti sodobne družbe, ki so nenehno v stresu in vse napore vlagajo v študij in uspešnost, ne poznajo pa več sproščenega druženja. Jasno je, da se bosta morali sprti strani na neki točki zbližati …«
»Scenarij, v katerem je raztresenega kokaina približno trikrat toliko kot v Brazgotincu, ji na pot postavi pisan nabor bolj ali manj butastih ljudi, da jih lahko razmrcvari, "protagonistko" pa obravnava kot klasični arhetip psihopatskega serijskega morilca, ki sledi zgolj in samo svojemu morilskemu nagonu.«
»Anarhist je verjetno najsodobnejša, saj je parodija društvenih ali političnih odborov aktualna satira, tako kot tema tuje osebe, ki spremeni dogajanje v družbi in prinaša izredne pogoje, zaradi katerih privrejo na dan prikrite resnice.«
»Jasmin Kovic zato brez težav aktualizirala dogajanje, saj so veseloigre tudi na začetku prejšnjega stoletja najbolj zabavale, ko so se gledalci lahko vsaj delno prepoznali v uprizorjenih situacijah.«
»Četudi je pisarniško delo za marsikoga od nas v letu 2022 nemara videti nekoliko drugače, se navzočnost teh realističnih likov, ko krmilijo med drobnimi rivalstvi, trenutki prijateljstva in humorja, ter šefa, ki včasih brije norce, še zmeraj zdi enako resnična.«
»Prepričan sem, da bodo Malik in njegova ekipa prirasli k srcu občinstvu na Bližnjem vzhodu in v Arabskem zalivu, tako kot se je zgodilo z Davidom Brentom in občinstvom v Združenem kraljestvu pred več kot 20 leti.«
»Serija Pisarna 'ni tuja in glede na njen veliki uspeh v zadnjih dveh desetletjih je za nas neverjetno razburljivo, da bomo zelo kmalu prinesli prvo arabsko različico te komične serije na MBC-jeve zaslone.'«
»Serija Al Maktab zelo nadarjeno zasedbo iz Kraljevine Savdske Arabije in zunaj nje, ki bo oživila zgodbe te ekscentrične skupine kolegov in njihovega šefa, prvič osmišljene za občinstvo Bližnjega vzhoda in Arabskega zaliva. Vsekakor ena za v zgodovinske knjige!«