»To je žlahtna komedija, inteligentna, bravurozna, ki izkorišča vse komedijske registre, a hkrati ostaja, kot je že po naslovu jasno nakazano, čehovljanska, hrepeneča, s koncem, ob katerem gledalec ne ve, ali briše solze smeha ali žalosti.«
»Durang v to igro uvaja celo vrsto gledaliških referenc, ne le na Čehova, temveč tudi na nekatere druge pomembne elemente gledališke tradicije, ki jih uporablja s tako lahkoto in iznajdljivostjo, da tudi tisti, ki ne poznajo preveč Čehovih dram Tri sestre, Striček Vanja ter Utva, iz katerih Durang vzame ključne trenutke za svojo dramo, lahko brez problema uživajo v tem besedilu.«
»Prašiča Tijane Zinajić, zmagovalni film letošnjega Festivala slovenskega filma, kljub robatemu naslovu kar 'poka od energije, življenja in naklonjenosti do svojih likov,' kot je v svoji utemeljitvi poudarila portoroška žirija ...«
»Pogrebna dejavnost je lahko v potrošniški družbi donosen posel in tega se dobro zaveda Ingemar Ferš, ki želi svoje zasebno pokopališče v Mariboru Večno razkošje spremeniti v najbolj moderen grobarski resort v Evropi.«
»Brez zadržkov smeši hlapčevski odnos do tujcev in manjvrednostni kompleks, ki ostaja ena temeljnih karakternih lastnosti Slovencev, ter razvrednotenje politične scene do te mere, da je lahko na oblasti vsak, ki si to zaželi.«
»Komedija je napisana v mariborskem pogovornem jeziku in skozi oči malega človeka, ki se bori za preživetje, postavlja ogledalo sodobni slovenski stvarnosti, 'kjer je vse na prodaj, kjer ni več jasno, kdo so rablji in kdo žrtve, kjer ustvarjanje dobička postaja bistvo našega bivanja in se na človeka gleda le še kot na strošek'.«