»Žalostna sem, ko slišim, da gibalno ovirani potrebujejo avto, sicer bodo priklenjeni na dom. Obstaja vrsta vozil, ki tudi njim omogočajo mobilnost. So cenejša, dostopnejša, ne onesnažujejo in niso hrupna. Skrbi me za ljudi, ki so odvisni od avtomobila. Ko bodo prestari, da bi ga vozili, bodo čez noč ostali brez drugih možnosti za premikanje po mestu. Samo zato, ker jim jih nihče ni pokazal.«
»Glavni cilj s področja mobilnosti potnikov, ki smo si ga zadali, je postati steber integriranega javnega potniškega prometa z večinskim tržnim deležem na trgu javnega medkrajevnega prevoza in s tem prispevati k bolj trajnostni dejavnosti transportnega sektorja.«
»Igra temelji na principu 'učenja skozi umiranje', kar pomeni, da moraš skrbno premisliti, kje gradiš, kaj ješ in podobno. Na lastno odgovornost lahko loviš divje svinje in ješ ptice, vendar moraš biti previden, saj imajo lahko kugo.«
»Univerze so vesele in ponosne, ko naše rezultate raziskav in računalniško igro vidijo v medijih in šolah, a za komunikacijo s širšo javnostjo ne bi plačale – tudi računalniško igro je tako večinoma financiralo podjetje.«
»Evropski teden mobilnosti poteka že od leta 2002, torej več kot 20 let, torej je skrajni čas, da se od nenehnega ozaveščanja o tem, kaj bi bilo treba storiti, premaknemo k analizi rezultatov storjenih sprememb, ki so, žal, premajhne. Zaradi tega od ljudi težko pričakujemo, da bodo opustili potovanja z avtomobili.«
»Začeli smo spodbujati selitev prebivalstva na podeželska območja, ven iz mest, urejanje javnega prevoza pa ni sledilo temu. Logična posledica je ta, da se je veliko ljudi navadilo na uporabo avtomobila, saj primerne alternative ni, ko pa se navadiš na avto, je težko preiti na drug način potovanja.«
»Gre za koncept zmanjševanja količine motornega prometa in njegovega umirjanja oziroma zmanjševanje hitrosti, s čimer je potem sorazmerno višja varnost na cestah. Hkrati se na ta način sprostijo tudi površine v mestih, ki jih lahko v večjem deležu namenjamo pešcem in kolesarjem.«
»Avtomobilski promet ostaja velik izziv naše družbe, in če si želimo uspešne, varne in zadovoljne prihodnosti za nas in naše otroke, moramo ta izziv čim prej nagovoriti. Evropski teden mobilnosti je vsakoletna priložnost, da spremenimo svoj odnos do avtomobila.«
»Taka naselja obstajajo, tako rekoč vsa slovenska mesta so bila taka do devetdesetih. Sodobna mesta se da tako načrtovati, potem bo tudi poti manj, manj gneče na avtocestah in naši cilji lažje doseženi.«
»Poleg teh cenovnih ukrepov bi si vsi želeli predvsem boljšega javnega prometa. Raziskave kažejo, da ljudje ne uporabljajo javnega prevoza, ker manjkajo ključne povezave, frekvenca ni dobra, javni prevoz pa časovno ni konkurenčen avtomobilu. To bo treba urediti, ponuditi več avtobusov, več vlakov.«
»Zavedamo se, da so stroški transporta visoki, ampak če se zavedamo, kako visoki so stroški osebnega avtomobila in njegovega vzdrževanja, imamo še veliko rezerve.«
»Zato tokrat pozivam predsednika vlade, da se takoj spremeni ta normativ in da vsak državljan dobi družinskega zdravnika.«
»Po 80. letu mora vsak, ki želi podaljšati vozniški izpit, znova na zdravniški pregled, ki pa lahko stane tudi do 200 evrov. Tega si vsak ne more privoščiti.«