»Črni obroč je pričevanje. Hkrati tudi vstop v usodo posameznika, njegovo psihologijo in čutenje. Gre za vprašanje nasilja, ki človeka spremeni in mu spremeni tudi pogled na svet in na ljubezen. Nasilje, ki se kaže na različne načine: nasilje zaradi nasilja samega, nasilje kot sredstvo za doseganje oblasti, nasilje nad drugačnostjo, kulturo drugačnosti, nad jezikom, zoper svobodo in enkratnost človekovega življenja«
»Trajnostno voditeljstvo ostaja v ospredju in osrčju delovanja Združenja Manager, še posebej se bom posvetil modernejši organizaciji in podpori članov.«
»Ustanova je unikatna tudi s stališča njene fizične umeščenosti v nekdanji srednjeveški samostan, kjer se moderna in sodobna umetniška dela soočajo s preteklostjo, kjer se kultura, umetnost in narava srečujejo na navdihujoč način.«
»Vizija Galerije Božidar Jakac – Muzeja moderne in sodobne umetnosti je usmerjena v sodobno, inovativno predstavljanje in promocijo lastnih zbirk, ki jih oživlja in aktualizira na način povezovanja tradicionalnega z modernim skozi umetnost.«
»Tudi Gani si zagotovo zasluži nagrado. Bil je osupljiv tako v svoji korupciji kot neverjetni nesposobnosti. Lastne ljudi je pustil na cedilu, jih prepustil trpljenju in smrti, da bi lahko živel med skorumpiranimi nekdanjimi državnimi uslužbenci v moralni greznici, kar so Združeni arabski emirati.«
»Kot znanstvenik se je osredotočil na opraševalce in njihove prispevke k blaginji ljudi, področje, ki je še vedno premalo raziskano. Njegove dolgoletne raziskave se osredotočajo na opraševalce, agroekologijo, biotsko raznovrstnost in prispevek narave k ljudem.«
»Epidemija nam je pokazala, da uničujemo okolje, ne samo za čebele, ampak tudi za nas. Planet lahko še vedno rešimo, a delati moramo kot čebele, neutrudno vsak dan in v ekipi, za skupnost, ne samo zase.«
»Zaradi dejstva, da so ženske na določenih področjih filmskega ustvarjanja še zmeraj premalo zastopane, je cilj te nagrade ozaveščanje medijev, strokovnjakov in širše javnosti o talentih izjemnih filmskih ustvarjalk.«
»Besede filma, ki prihajajo od daleč in ki so še vedno močno razumne; za njegovo drznost, skromnost, izvirnost in rahločutnost do tematike, ki je prikazana z veliko čustvene teže.«
»V vlogi farovške gospodinje je dar za naravno in detajlirano podajanje – tako tipičen za Marjutino igro pred kamero – nadgradila s smislom za komično, čutnostjo in primorskim temperamentom. Pri tem je izkoristila vse prednosti izražanja v domačem, ajdovskem narečju.«
»Vlogo newyorškega brezdomca ustvari z navidezno lahkotnostjo, čeprav jo poganja izjemno natančna in premišljena notranja razčlenjenost zapletenih psiholoških stanj. Skupaj s soigralci je dosleden v nepredvidljivosti, predvsem pa spretno odmerja in lovi občutljivo ravnovesje komičnega in tragičnega.«
»Ana Barič Moder je s preciznim komponiranjem mikrostruktur poustvarila na prvi vtis preprost, v resnici pa predvsem neposreden in zato učinkovit Čolićev jezik.«
»Zamisel o razumevanju narave in refleksiji družbe skozi metaforo žalujočih živali stoji kot izkušnja, v kateri je povezanost zagotovljena.«
»Vsi, ki so se uvrstili v ožji izbor, zaslužili biti zmagovalci, a z vsem spoštovanjem do njih sem vesel te zmage z veliko prednostjo.«