Ključna beseda: ocenjevanje

15. april 2020

»Stvari so že ušle iz rok.«

Opozorilo glede pomanjkanja natančnih navodil za poučevanje in ocenjevanje.
21. junij 2019

»Gredo okrog štiri ali pet, zelo malo je slabših.«

Predsednik zveze Anton Meden je ob tem dejal, da se ocene ne izrisujejo več v Gaussovi krivulji okoli trojke, ampak 'gredo okrog štiri ali pet, zelo malo je slabših'.
21. junij 2019

»Realno znanje morda to ni, se je pa treba zavedati, da je bilo včasih vrednota znanje, danes je vrednota ocena.«

A kot poudarja psiholog in svetovalni delavec Darko Mihael Čibej: 'Realno znanje morda to ni, se je pa treba zavedati, da je bilo včasih vrednota znanje, danes je vrednota ocena.'
21. junij 2019

»Starši, ki niso kompetentni v teh primerih, v podrobnosti analizirajo delo učiteljev, izvajajo pritiske, kričijo na učitelje.«

Ravnateljica nam opiše primer, ko so starši prišli v šolo, ker otrok enega predmeta ni imel ocenjenega odlično. 'Starši, ki niso kompetentni v teh primerih, v podrobnosti analizirajo delo učiteljev, izvajajo pritiske, kričijo na učitelje.'
21. junij 2019

»V tem primeru sem si vzela tri ure in pol časa, da sem se s starši pogovorila.«

Ravnateljica nam opiše primer, ko so starši prišli v šolo, ker otrok enega predmeta ni imel ocenjenega odlično. 'V tem primeru sem si vzela tri ure in pol časa, da sem se s starši pogovorila.'
27. februar 2019

»Določene zadeve potrebujejo oko strokovnjakov.«

Marko Bandelli je poudaril pomen strokovnega pristopa pri obravnavi zahtev po spremembah v šolstvu.
27. februar 2019

»Naj se razprava, h kateri bodo povabljeni vsi deležniki, začne čim prej, ker je to v dobro otrok, učiteljev in staršev.«

Lidija Divjak Mirnik je poudarila pomen hitre začetka razprave z vključitvijo vseh vpletenih za dobrobit otrok, učiteljev in staršev.