»Učitelji prve triade so prav ta isti problem izpostavili in me prosili, naj prenesem strokovnemu delu v NIJZ-ju to vprašanje, pobudo, prošnjo ‒ ali bi lahko kaj naredili glede tega ukrepa? Vsekakor bomo poskušali tudi tule poiskati kakšno malo boljšo rešitev.«
»Verjemite mi, da se vsi zelo trudimo, v prvi vrsti učiteljice in učitelji, da so pozorni na ta čustveni del ponovnega prihoda in sodelovanja z otroki. Dajemo vse od sebe, smo v vseh skupinah, ki pišejo priporočila, tesno povezani s tem delom stroke.«
»Dobivamo številne pozive. Eni so takšni, drugi pa pravijo ravno nasprotno, naj pravzaprav ne pošljemo v šolo niti v vrtec nikogar več. Tisto, kar smo mi poiskali v danem trenutku, je najrealnejša možnost izvedbe vzgojno-izobraževalnega procesa.«
»57. člen ustave je jasen in pravi, da je obveznost države, da zagotavlja izobraževalni proces. V danih razmerah je tisto, kar država lahko zagotovi in uspešno usmerja, proces, kakršen zdaj poteka.«
»O, to pa ja. Za ocene se zelo borijo, pa pravzaprav ne za visoke ocene, borijo se za petke. Ker nič manj kot pet, nič manj kot 100 odstotkov ni več dobro, kar je po mojem mnenju strašno skrb vzbujajoče, saj ta tekmovalnost ustvarja nesrečne otroke, ustvarja občutek, skorajda večne neuspešnosti.«
»Realno znanje morda to ni, se je pa treba zavedati, da je bilo včasih vrednota znanje, danes je vrednota ocena.«
»Starši, ki niso kompetentni v teh primerih, v podrobnosti analizirajo delo učiteljev, izvajajo pritiske, kričijo na učitelje.«
»V tem primeru sem si vzela tri ure in pol časa, da sem se s starši pogovorila.«
»Gre za predlog, da bi dijakom v srednjem strokovnem izobraževanju omogočili zaključek pri splošnih izobraževalnih predmetih na enak način kot pri splošni maturi.«