»Šola mora biti vzgojno-izobraževalna, ne samo izobraževalna, zato pretirano postavljanje nekih ciljev, standardov znanj tukaj ni na mestu. Na koncu moramo imeti človeka, ki se ne samo nekaj nauči, ampak tudi ve, kako znanje uporabiti.«
»Včasih se zgodi, da kdo kar preskoči občinsko komisijo in imamo potem veliko klicev, ki pa jim ne moremo pomagati.«
»Ne moremo reči, da to podpiramo, vsekakor pa razumemo ravnanje učiteljice. Ne morem in ne želim govoriti v njenem imenu, ampak vsekakor razumem ta izraz nezadovoljstva in razočaranja zaradi sistema ocenjevanja.«
»Če bi vprašali mene, bi postala oseba leta, zelo verjetno pa bo dobila opomin, kazen. Imate razmere, kjer ima odlično oceno 90 odstotkov učencev, tu pa gre samo za 100 odstotkov. To ni velika razlika. Teh 100 odstotkov je sporočilo, da je 90, 80 ali 70 odstotkov groza. Pogosta groza v naših šolah.«
»Tako ste imeli bolj ali manj samo štirice in petice. Zgodba je šla v to smer, da imate same petice in potem petica nima več prave vrednosti.«
»Prepričani smo, da bo ta način točkovanja dobro vplival na dijake in tudi ne nazadnje na njihove ocene. Gre namreč za to, da jezikovnih in slogovnih in tudi zgradbenih napak ne štejemo direktno.«
»Na naši šoli se je udeležilo pisanja NPZ 120 učencev iz treh šestih in dveh devetih oddelkov. Na koncu so bili zadovoljni, učenci so povedali, da testi niso bili prezahtevni.«
»Število je v upadanju, saj so starši ugotovili, da je to zanje slabo, in so se počasi odločili dati soglasja.«
»Če so se starši po svobodni odločitvi, ki jim jo omogoča ustava, odločili, da bodo nekaj počeli drugače, je prav, da prevzamejo tudi posledice.«
»Pri pouku instrumenta in petja se znanje oceni najmanj trikrat v ocenjevalnem obdobju, pri pouku plesa, komorne igre in orkestra pa vsaj dvakrat.«
»Pri predmetih, za katere sta s predmetnikom določeni več kot dve uri tedensko, pa se znanje ocenjuje najmanj trikrat v šolskem letu.«