»Res smo veseli, da je Drago Jančar tukaj. Tudi pogovor z njim, ki ga je imela moderatorka, je pokazal, da je izredno veliko zanimanja, da ga ljudje poznajo, da jih zanimata njegov opus in tudi prodaja, mislim, da je kar dobra.«
»Vrhunski športniki so edinstveni ambasadorji naše dežele ter nacionalne in turistične znamke I feel Slovenia. Njihovi športni dosežki prispevajo k večji prepoznavnosti in pozicioniranju naše dežele kot odlične aktivne destinacije na tujih trgih, med Slovenci pa dvigujejo nacionalni ponos.«
»namenjena vsem, ki so 60 let gradili Bralno značko: sedanjemu in preteklim programskim odborom, mentorjem branja, sodelavcem, prijateljem in podpornikom – njihovi vztrajnosti, predanosti in trdemu delu, predvsem pa njihovi ljubezni do bralcev, branja, literature«
»Mi namreč najbolje vemo, kako v Izoli maksimalno uživati in kako z njo ravnati, da bo ostala tako lepa in pristna še za vse prihodnje generacije.«
»Na teden javnosti pokažemo dva videa, ob torkih in četrtkih. Predstavimo video in blog objavo, v kateri podamo tudi konkretne, praktične nasvete, kako čim lepše in prijetnejše preživeti čas v Izoli.«
»Predstavili smo tako kulturno dediščino, kulinariko, do konkretno obiska ribarnice, pa tržnice 'ruba z moje njive' in vse skupaj združili v neko privlačno zgodbo.«
»Prizadevanja v tej smeri dajejo kar otipljive rezultate. Skupaj s ponudniki se veselimo prihajajoče sezone in upamo, da se bo tako kot lani podaljšala tudi krepko v jesen.«
»Včeraj so vsi pričakovali kremno rezino, sama sem se je osebno tudi zelo veselila, ampak ker se je včerajšnji Svet malce zavlekel, sem prišla tik pred zdajci, preden zaprejo kuhinjo in ni bilo več ne sladice niti nobene slovenske jedi, tako da po tem ocenjujem, da je zanimanje precej veliko.«
»Pozna se, da tukaj delajo ljudje, ki prihajajo iz različnih evropskih držav in ki jim je všeč raznolikost. Želijo spoznavati kulinariko drugih držav, zelo so radovedni in imajo radi različno ponudbo.«
»V normalnih razmerah bi Slovenija tukaj imela resnično paleto promocijskih dejavnosti od gospodarstva, kulinarike, turizma, tudi kulturni dogodki so bili načrtovani, vendar žal, zaradi ukrepov, ki tukaj veljajo, smo morali te dejavnosti odpovedati.«
»Zgled je zdaj zagotovo lahko košarkarska reprezentanca. Če ne bi bilo covida, bi bil zdaj gotovo na Japonskem, v dvorani Saitama in nestrpno čakal jutrišnjo tekmo. Šport spodbuja h krepitvi vrednot, ki jih zlahka prenesemo v svet podjetništva.«