»Več kot 400-letno tradicijo železarstva v teh krajih in se po drugi strani navezuje na Formo vivo Ravne, zbirko 36 jeklenih skulptur, ki stojijo v mestu in okolici.«
»Ta je v kontrastu z izčiščeno razporeditvijo na belem podstavku, saj v razstavo vnaša vzdušje proizvodnje tudi zaradi v telo skulpture uspešno integriranih podstavkov, narejenih iz rabljenih palet.«
»Dekleta in mlade žene, ki jih je med letoma 1928 do 1934 upodabljal Trstenjak, so nošo nosile šekot vsakdanje oblačilo, čeprav so se določeni elementi noše že opuščali.«
»Tudi stare ženske na fotografijah nemškega fotografa Erica Schütta ne gledajo v objektiv, ampak večinoma mimo njega − 'kot bi zrle v oddaljeno preteklost'.«
»Mednarodni dialog moramo vedno razumeti kot pot, ki nas pelje proč od lokalnosti. To ne pomeni, da ne delamo lokalno, temveč da jemljemo novo energijo in impulz, da razmislimo, kje smo.«
»V tem prostoru pa lahko skupaj z avtorjem zremo še dlje in sežemo globlje ter skozi krajinske danosti in figuralne elemente spoznavamo zgodbe, ki spodbujene preko zunanjih dražljajev začnejo pripovedovati osebne zgodbe, razkrivati avtorjevo videnje in njegovo najbolj intimno čutenje.«
»Poudarja umetnikov pristop k ustvarjanju, pri katerem je proces ključen del končne umetnine – proces, ki ustvarjalnost razbremeni strahu pred dokončnim, saj dovoljuje vračanje na začetek, k novemu.«
»Razstava nagrajencev DLUM sodi, poleg vsakoletne kolektivne jesenske oz. po novem zimske razstave članic in članov DLUM-a, med najpomembnejše predstavitve tekoče ustvarjalnosti društva.«
»Morda najbolj provokativen je naslov dela Oslovska sodba, saj navezuje na 'križanje' monografije DLUM-a, katere idejni pobudnik in urednik je bil sam Vojko Pogačar, zato gre tudi za njegovo najbolj intimno izpovedno umetniško delo do zdaj.«
»Privzemanje identitete 'čarovnice' nam pomaga raziskati prostore upora, saj omogoča dekonstrukcijo zgodb in rušenje zatiralskih struktur.«
»Koncept 'idealnosti' je skrajno nedorečen, nestabilen in brezpomenski, saj največjo moč običajno najdemo v tistem najmehkejšem in fluidnem v nas.«