»Z italijanske strani so dali pobudo, da bi se tudi mi vključili v projekt Dantejevega leta. Zato smo si zamislili, da bi postavili novo dvojezično tablo z novimi znanimi dejstvi pred Dantejevo jamo.«
»Odnos do Nerona se je po njegovi smrti zelo razlikoval po družbenih razredih. Elita je bila zelo sovražna, znano pa je, da so množice v Rimu, plebs urbana, še desetletja po njegovi smrti častile spomin nanj.«
»Kdor koli si želi neobremenjeno, objektivno in čim bolj celovito pripovedovanje dogodkov osamosvojitve na našem področju, je lahko nastajajoče razstave vesel.«
»Vedno skušam v umetniško delo pritegniti vse to, kar naj bi bilo zunaj njega – čustva in hotenja, povezana z njim, kako recimo upaš, da ti bo koristilo ali kako nisi imel dovolj časa zanj ali kako se je premaknil termin razstave … vse te ustvarjalne pogoje, ki naj bi bili nekaj zunaj umetnosti, skušam nagovoriti s samim umetniškim delom.«
»Videli bodo torej materializirano in oživljeno lutkovno idejo, po zaslugi lutkovnih mojstrov, scenografov in kostumografov tudi tehnično dovršene predmete, namenjene dolgemu odrskemu življenju.«
»Letališča so simboli premikanja in potovanj, odletanja in priletanja, poti in spoznanj. So tudi točke identifikacije. Poimenovanja letališč so ena teh. Vzleti in pristajanja nacije.«
»Fabergejeva zgodba je svetovno znana, nekoliko manj pa je znano, da je svojo edino podružnico v Evropi odprl prav v Londonu.«
»Skupinska razstava brez osrednje teme je ad hoc odziv na ta vmesni, čudno nepredvidljivo-neobvladljiv čas, ko smo vsi skupaj, a vsak zase (doma in v svetu).«
»Realni tukaj in zdaj njenih odsevov, oblakov, hribov ali mesta v nastajanju je univerzalen in brezčasen, v dotiku s sanjsko razsežnostjo, ki prosto prehaja med zunanjo podobo in notranjim doživljanjem.«