»Uporaba dveh projektorjev in postopno pomnoževanje videa v več enakih pridobi skoraj učinek kalejdoskopa. Če ne bi vedeli, da gre za jogo, bi pomislili na balet, sodobni ples, cirkuško akrobatiko ali na športno aktivnost.«
»Črtica, ki jo označi na steni, predstavlja deset minut fizične vadbe. Rezultat sistematičnega dokumentiranja vsakodnevne rutine nam predstavi v treh razsežnostih: preko neposrednega videoprenosa v realnem času, kot sestavljen video in preko znaka na steno.«
»Subtilnost artikulacij množice dialoških razmerij med arhitekturnimi prvinami in parkovnimi labirinti, zavoji in presenetljivimi obrati transcendira realno, fizično podstat izkustvene zaznave tako enih kot drugih ter nas nevsiljivo prestavlja v območje irealnega, sanjskega, imaginarnega in izmuzljivega. Vse, kar je tu, je zelo konkretno, in vendar vseskozi na meji abstraktnega, arbitrarno subjektivnega, bolj čustvenega kot čutnega.«
»Če sploh hočemo spremeniti arhitekturo in usposobiti arhitekta, ki bo profiliran za iskanje rešitev na probleme in izzive, ki se pojavljajo danes, je v prvi vrsti treba spremeniti izobraževanje.«
»Eno od orodij in formatov, ki spodbujajo dialog in razvoj bodočega arhitekturnega izobraževanja, je tudi razstava v Muzeju za arhitekturo in oblikovanje.«
»Interaktivni generator ustvarja kolaže nadrealističnih krajin, interakcija pa tokrat temelji na toku novic, bolj ali manj tesno povezanih z okoljsko problematiko.«
»Naslov razstave je sicer smiselno nadaljevanje prvega dela projekta ZdravoSvet.exe oziroma HelloWorld.exe.«
»Brez dobre mere samoironije bi slikarska dela lahko zgolj zrcalila klišejske podobe burne ljubezenske zgodbe, a so zahvaljujoč domiselni uravnoteženosti duhovite sentimentalnosti meditativen, dražljiv, predvsem pa bežen in bledeč vpogled v intimo med dvema osebama.«
»V Mariboru za zdaj ostaja le njihova galerijska dejavnost, razstavne prostore še iščejo, druge dejavnosti Epeke s področja izobraževanja, prostovoljstva, mladinske dejavnosti in socialnega podjetništva pa selijo v Ljubljano.«
»V načrtovanem projektu Murovec za izhodiščno točko vzame relacijo med urbanim in naravnim, ki se v specifičnem kontekstu Maribora jasno odraža v stališču in pogosto tudi čustvih prebivalcev do najizrazitejšega mestnega hriba, Pohorja.«