»Fotografinja modo spretno kombinira s kontrasti med retro elementi/futurizmom, religiozno estetiko/seksualnostjo, običajnimi mestnimi prizori/eleganco, naravo/luksuzom.«
»Neizpodbiten ženski pogled, ki se ne pri fotografinji in ne pri modelih ne podreja moškim fantazijam, temveč izriše prostor za žensko seksualnost v kombinaciji z individualno feminilno izraznostjo, pripovednostjo in fantazijami.«
»Knjige se povezuje predvsem s knjižnicami. V arhivih pa hranimo knjige, ki nimajo založnika, niso publicirane, niso vsakomur dostopne, so pa pomembne za slehernega posameznika, saj ga tiho, v ozadju, spremljajo skozi vse življenje.«
»Ustvarjanje Široka je nagnjeno k eklekticizmu, njegovo ustvarjalno zorno polje je izredno široko in njegove čutne zaznave globoko senzibilne; v tem duhu nastajajo dela, ki so močno senzibilna, barvno intenzivna in gestualno izrazito nabita.«
»Zbiral je, kupoval je na dražbah, na razprodajah. Kupoval je dela impresionistov, ne le bratovih, ampak je (prek njega) spoznal novo generacijo impresionistov. Sisley, Pissaro, Renoir so si bili namreč s Claudom Monetom zelo blizu. Skupaj so slikali.«
»Pomislili bi nemara, da je Monet uspeh dosegel sam, ampak v resnici se je zanašal na mrežo zbiralcev, podpornikov, trgovcev. Kot kaže, je bil Léon v tem ključni člen in nekako spregledan, s to razstavo pa na novo odkrit.«