»Naletel sem na nekatera dela, ki govorijo o posebni temi. Umeščena so na začetek razstave. Prva dvorana bi lahko imela naslov Kdo je Banksy?, saj so tam fotografije z umetnikom v akciji. Tam so podobe, na katerih so predstavljene njegove vizualne korenine, morda so to protesti v Franciji maja 1968.«
»Ustvarjalci so se s svojimi deli prijavili na razpis oziroma poziv galerije, že z odzivom nanj pa so izrazili pripadnost temu okolju, s katerim so povezani na tako ali drugače – ali pa sploh ne.«
»Za vrednotenje njihovih del to navsezadnje ni bistveno, pomembnejši, seveda subjektivni, merili selekcije sta bila inovativen pristop in vznemirljivost umetniškega nagovora, kar je prevladalo tudi nad merilom metjejske ustreznosti in v tradicionalne kanone zazrte premočrtne rafiniranosti.«
»S to razstavo smo ga želeli umestiti tja, kamor sodi – med klasike slovenske literature, tako da nobena politika v prihodnje ne bo nikoli v dvomih, ali ga častiti ali ne. Ne pripada ne levim ne desnim, ne pripada samo Šoštanju in ne samo Sloveniji, ampak je to pesnik upora evropskega formata.«