»poznamo predvsem kot slikarja, ki v brezprostorje slikarskega platna naseljuje abstrahirane reminiscence predmetov, delov človeškega telesa ter nekakšnih hibridnih bitij. Ne izogiba se le jasnosti motiva, temveč tudi barv; čiste barve so pri njem redke«
»S svežo, sodobno likovno govorico je ustvaril osupljiv dialog med barvno materijo oziroma slikarsko površino in iluzijo tridimenzionalnega prostora. V iluziji prostora, ki ga raziskuje, boste srečali živopisne izmišljene slikarske skulpture in nežne krajine.«
»Namen projekta je raziskati družbeno zgodovino turizma in prostega časa po drugi svetovni vojni v Jugoslaviji ter spreminjajoče se družbene prakse, povezane z urbanizacijo, potrošnjo in potrošništvom.«
»Z vidika družboslovnih raziskav je zanimivo opozoriti na kontrastni družbeni status igre (pravega) golfa (visok družbeni status, športna igra elite) in igre minigolfa (nižji družbeni status, zabavna igra za množice, za delavski razred).«
»Zdi se, da v Jugoslaviji nihče ni igral golfa, prav tako ni bilo golfskih objektov – igrišč in klubov. Šele po razpadu Jugoslavije se je golf pojavil kot šport v razvoju.«
»Druga svetovna vojna predstavlja najhujši civilizacijski zlom in zločin. Hkrati je večen opomin in nauk vsem generacijam, da se svetovna morija nikoli več ne ponovi. Naša pravica in dolžnost sta, da se takim, tudi najmanjšim poskusom, zlasti pri oživljanju neonacizma, zoperstavimo predvsem z resnico.«
»Iščemo tudi donatorje in sponzorje doma in zunaj, zato da upoštevamo tudi aktualne razmere, ki so krute za vse. Sami ne posegamo v neke ideološke zadeve, kdo je na kateri strani, ukvarjamo se izključno z zgodovino.«
»Tudi danes si moramo neko boljšo prihodnost zamišljati. In lahko se navdihujemo pri tem, kar je bilo v preteklosti zastavljeno, ni nam treba začeti graditi znova.«
»Še niso srečale s skupinami iz vzhodne Evrope; sploh pa ne s takšnimi, kot je Laibach – z neznosnim industrijskim hrupom, oblečene v vojaške uniforme«
»Gesta je večplastna: po eni strani prekinja kanonsko razmišljanje, po drugi pa z izničenjem simbola prav tega lahko vzpostavi v novem, razširjenem zgodovinskem kontekstu.«
»Moja glavna okupacija so bila razmišljanja o dvojnosti, o tem, ali je svet pred nami res berljiv samo na en način ali ga z načinom predstavitve lahko spremenimo na vizualni in s tem na čustveni ravni.«
»Za slikarko so linije kot ljudje, vsaka je drugačna, vsaka s svojim značajem in druženjem: ljudi ne more spreminjati, lahko pa to naredi s svojimi linijami, v lastnem likovnem nagovoru.«
»Odgovor na utrujeno družbo, ki trpi za posledicami kapitalizma, je počitek in ne dodatna produktivnost. Naša osebna vrednost izhaja iz obstoja samega in ne količine in narave našega dela. Naše naravno stanje je umirjenost in lagodnost, ne pa neprestana borba in napor.«
»Njegova izraznost je osredotočena predvsem na bitja, ki so človeku toliko podobna, kot se od njega razlikujejo. V svojih delih obravnava teme obstoja, bivanja in poudarja tudi eksistencialno stisko.«