»Risbo, barvne komponente, kompozicijske prvine, številne likovne dodatke, na primer letrizme, nenavadno draperijo, poudarjene poglede nastopajočih likov zna Rudi Skočir spretno povezati v učinkovite in izrazno bogate prizore, v katerih ponekod prevladujejo lirični naglasi, drugje pa spet epski, vse to pa povezuje v eno čvrsta slikarska tvarina.«
»Na eni strani se srečujemo s plodovi poglobljenega ateljejskega dela, na drugi pa s spontanostjo ter svežino barvne palete, uglašene na enotno tonaliteto, v katero je zajeta značilna atmosfera določene pokrajine, naselja, figuralnega prizora.«
»Buhteče baročno, sublimno trepetajoče, groteskno baconovsko, ekspresivno de kooningovsko. Tizian in Botticelli, Klimt in Schiele, Auerbach in Appel. Pastozna razbrazdana polja in lazurni lebdeči sfumato. Skozi vse te svetove v svoji skoraj vsakodnevni slikarski praksi že petdeset let potuje slikar Ludvik Pandur v iskanju svojega svetega grala, idealne forme lastnega izraza. Včasih, kot pravi sam, ima občutek, da se ji je že približal.«
»Od tod silna čustva, temperamentne in razgibane podobe, od tod močne, odprte barve, od tod svetloba in napetost, od tod poudarjena erotika, a tudi kontemplacija. Kontrasti so nekaj samosvojega in povsem normalnega za Palčičeve slike, na katerih največkrat lebdeče človeško telo v neopredeljenem, skorajda abstraktnem prostoru išče svoj pravi jaz.«
»Čeprav so bile njegove umetnine tekom celotnega opusa cenjene in nagrajene doma ter v svetu, lahko rečemo, da so Angeli Logarjev 'labodji spev'.«
»V ciklusu prek 3000 drobnih del malega formata je z njemu lastnim energetskim nabojem in s sproščeno risbo, z barvnimi svinčniki na črnem papirju, narisal refleksijo lastnega ustvarjanja skozi njegov čas.«
»Risbe so bile narejene iz avtorjeve ustvarjalne nuje in so odblesk celotnega likovnega raziskovalnega diskurza, ki ga je vseskozi vodil s samim seboj.«
»Izjema so bili redki posamezniki iz izobraženih akademskih krogov. V tujini so ga pariški nadrealisti sprejeli kot popolnoma enakovrednega člana svojega gibanja.«
»Vertikalne, ponekod brezoblične, ponekod pa že skoraj utelešene podobe, potujejo, izginjajo (v vodi) in se prikazujejo gledalcu, ki ga v izrazito intimnem, duhovnem občutju soočajo z njegovo lastno eksistenco, preizpraševajoč osamljenost, samoto, odtujenost, vse odtenke hrepenenja in mogočega odrešenja.«
»Svojo kontemplativno govorico artikulira s formalnimi, semiotičnimi in pomenskimi elementi ter večino napora posveča sebi lastnim tipologijam.«
»Življenje ga je zaradi okovov vojne, kot tudi po lastni volji, vodilo v različne evropske kraje. Pilon je sprva uporabljal realistično upodabljanje, kmalu pa se je začel preizkušati v različnih sodobnih pristopih.«
»Poteza se tedaj zmehča in zreducira na najosnovnejše, motivika se sprosti v prizorih iz pariških kavarn, v portretih zanimivih pariških likov in številnih aktih.«