»Zakaj Tubolje? Ko potniki na železniški postaji v Trbovljah hitijo z vlaka, morda kdo pomisli, ali bi napis na tabli lahko bil tudi Tubolje. Je tu bolje ali je tu ból? Morda oboje?«
»Razvil je osupljivo tehniko za spreminjanje javnega mnenja in javno deklariral spoznanje, da ljudje ne kupujejo zaradi potreb, temveč zaradi svojih želja. Trdil je, da sta demokracija in kapitalizem eno in isto, potrošnja pa zapolni praznino. Te izjave so bile prelomne in usodne.«
»Mislimo tudi, da je oder prostor za to, kar je vidno v družbi, ali za to, na kakšen način so vidne stvari v družbi.«
»Celotna ideja je bila, da imamo v naši sredini različne ljudi, ki govorijo o nas z neke druge perspektive, na način, kot nas vidijo, in da na naši sceni izrazijo svoj umetniški jezik, ki nam manjka ali nas lahko na neki način preseneti.«
»Lahko bi naredil tudi desetletni odmor. Potem bi končno imel čas, da bi se prebil skozi 'staro' umetnost – da bi vse prebral, poslušal, si ogledal. Vendar, kaj naj rečem? Sem vendar sam eden od njih.«
»Globalni kapitalizem se s hiperprodukcijo tudi na gledaliških odrih – in paradoksalno tudi s klasičnimi teksti – ponovno in še vedno bojuje za zmago svoje ideje. Politični poskusi, ki napovedujejo zlom njegove prevlade, zato terjajo strokovno razpravo z ustvarjalci.«
»Instalacija se bo sčasoma preoblikovala. Najprej se bodo v umetniško delo naravno naselile različne oblike življenja, ki bodo v njem našle svoj dom.«
»Projekt z naslovom, konceptom in izvedbo ustvari harmonijo čudenja in izpraševanja, ki nas sočasno razpne med dve perspektivi – kot ustvarjalce, osvajalce v vesolju in kot prebivalce te nenavadne rotirajoče sfere, kjer se počutimo tako veliki kot tudi nepomembni.«
»Resnično pomemben je trenutek, ko slavimo umetniško osebnost iz prve generacije slikark, ki so se izšolale na ljubljanski Akademiji upodabljajočih umetnosti, danes ALUO, in so svoj celoten opus posvetile ilustraciji. S podelitvijo nagrade Riharda Jakopiča za življenjsko delo Ančki Gošnik Godec še dodatno poudarjamo njen zgled in nujo, da se kontinuiteta bogatenja ilustratorske s slikarsko prakso ne prekine.«
»Njeno videodelo Apartment 102, v katerem je spregovorila o nasilju nad ženskami na Balkanu, je bilo pred petimi leti razstavljeno v Moderni kot del zadnjega trienala sodobne umetnosti U3, prav tako pa njeno delo, ki se navezuje na vprašanje feminizma na Balkanu, uvrščeno v trenutno razstavo Vedno na voljo.«