»Obstaja nešteto izpričanih primerov resničnih moških, o katerih bi lahko posneli ta film, a Tár v ospredje postavi žensko in ji pripiše vse atribute teh moških. To se mi zdi mizogino.«
»Bistveno pri samem ustvarjanju je, da res vemo, o čem govorimo in kako to na otrokom primeren način izrazimo. Ne moremo jih izpostaviti nečemu, kar sami doživljamo kot težavo, nato pa jih temu kar prepustiti.«
»Ne maram poslušati ničesar, kar sem ustvaril. Vse je bilo posledica bolečine, tako da bi bilo kot vrnitev v prometno nesrečo ali kaj podobnega. Rad pobegnem od končane stvari in se lotim naslednje. Nisem tak, ki bi bil ponosen na kar koli, kar sem ustvaril. Zame je vse ustvarjanje kot bruhanje – povnanjena notranjost.«
»Znanost. Razlog, da je trajalo tako dolgo, da smo se lahko vrnili na pot, je bil v milijonih ljudi po vsem svetu, ki mislijo, da če prejmete cepivo proti covidu, se v vaš krvni obtok spusti na milijone mikroskopskih sledilnih GPS-naprav, da lahko vaša vlada spremlja vsak vaš gib. Saj veste, bedaki.«
»Ko delam sliko, sem fizično in psihično zelo dolgo z njo, zato mi ni vseeno, s katero podobo se družim in o njej razmišljam … Če se že z nekom družim, si sam izberem, s kom, in prostor, s katerim se želim družiti.«
»Napetost med ročno in industrijsko izdelanimi izdelki je pravzaprav sprememba, ki se je zgodila na Kitajskem v zadnjih 30 letih, ogromen obseg urbanizacije in razvoja, ki je s seboj prinesel veliko uničenja, razvrednotenje zgodovine, izbris tradicionalnih ulic in arhitekture.«
»Da smo, čeprav smo zdaj v nekem smislu bolj napredni, izgubili stik z načini izdelave predmetov. Izgubljamo čustva, občutljivost za dotik, teksturo, vonj in obliko ročno izdelanih predmetov.«