»V zadnjih letih se je energija okoli njega še okrepila, tako v svetovni razstavni areni kot med zbiralci po vsem svetu, zlasti v Aziji, kjer je priljubljena osebnost.«
»Spomini se kot slepi potniki prebijajo skozi naše življenjske tokave … Prepoznamo svet, ki se je nedoumljivo udomil v naši zavesti kot ledina sanj, ledina neba, ledina minulega življenja, tesnoba prihodnosti.«
»V opusu umetnikov, ki sem jih spremljal, so me vedno najbolj pritegnili izbori njihovih aktov. Pri slikarstvu sta bila to Paul Gauguin in Egon Schiele, v fotografiji pa sem izvorno zanimanje odkril z deli Helmuta Newtona, Daida Moriyame, Chasa Raya Kriderja in Erica Krolla.«
»Pri raziskavi za diplomsko delo se mi je zdela zanimiva razdelitev intervencije na tri dele: intervencija kot dodajanje sloja podobi, kot odvzemanje podobe in spreminjanje podobe. Vsaka prinaša drugačen končni rezultat. Intervencija po mojem mnenju dodaja pomen osnovni podobi.«
»Zame kot umetnico je najbolj skrb vzbujajoče pri Yoonovi politiki, da je trenutni napredek gibanj za pravice žensk in enakost spolov uokvirjen kot konflikt med spoloma.«
»Jedro kulturne politike nove vlade je spodbujanje K-kulture na mednarodni ravni s krepitvijo konkurenčnosti korejske kulture in ustvarjanjem trajnostnega sistema na nacionalni ravni za podporo umetnikom in ustvarjalcem s finančnimi težavami.«
»Pomemben formalni element, ki ga umetnik nevsiljivo vključi v svoje kompozicije, je pogosto tudi njegov rokopis, s katerim v obliki citatov ali aforizmov povzema naslikano oziroma z nami deli lasten miselni tok, ki ga spremlja in vodi med ustvarjalnim procesom.«
»Najbolj povedne so tiste kompozicije, na katerih je edini motiv težka, mastna, rodovitna panonska zemlja, ki omogoča preživetje. Beerova zemlja je preorana, prepojena s krvjo in znojem ljudi, ki so jo obdelovali, slikarjeva poteza je težka kot blato, barva se spreminja v nemirno ilovnato snov, ki jo spretno ukroti slikar.«
»Ker je Egon Schiele tretjino svojega precej prekratkega življenja preživel v Tullnu in dve tretjini svojega življenja v Spodnji Avstriji, v sodelovanju z mestom Tulln in spodnjeavstrijskim državnim arhivom pozivamo lokalno prebivalstvo v Tullnu in Klosterneuburgu, da nam posreduje zgodbe in prinese dokumente, ki so se ohranili v njihovih družinah iz obdobja Egona Schieleja.«