»Stojijo na piedestalih končnih uravnovešenih izkustev, ki še poudarjajo njihovo premagovanje fizikalnih zakonitosti. Pomenijo tudi bivanje v brezčasju in čas resničnega lebdenja pred zavestnim in resničnim poletom v drugačni in drugi dimenziji.«
»Take stvari delajo EPK za nacionalni projekt, saj nimamo opravka le z nekaj slovenskimi nacionalnimi institucijami, ampak k nam prihajajo strokovnjaki praktično iz celotne Srednje Evrope, kot so te institucije posojale slike za razstavo.«
»To je v bistvu združitev dveh evropskih prestolnic kulture v eni temi, ki je izrazito relevantna. Marsikdaj moramo dandanes pogledati 100 let nazaj – v 20., 30. leta prejšnjega stoletja, da bi razumeli, kakšno je bilo obdobje, ko so se rojevali ali celo vznikali totalitarizmi, avtoritarni režimi.«
»S tem se kaže moč, saj naše kulturne ustanove same po sebi niso tako umetniško močne. Zato je EPK priložnost, kjer se lahko te energije združijo in potem dosežejo večji učinek povsod po svetu.«
»Refleksija vrhunske avtorice kaže v globokih sledeh, ki jih umetnica pušča za seboj, ko se z ustvarjalno mladostno svežino in radovednostjo izogiba kalupom, v katere so ujeti prevladujoči trendi na področju likovne vizualne umetnosti, ko z izjemnim poznavanjem likovnega jezika, njegovih pravil in zahtev na področju slikarske umetnosti in likovne pedagogike ruši tabuje in ko z lastno ikonografsko likovno govorico in z neizprosnim družbenokritičnim pogledom ter brez strahu kaže na krivice.«
»S pisanjem doseže, da po ulicah ne krožijo samo morilci, pač pa tudi pristen duh kraja, ki zaživi pred nami – večkrat tudi z dobro mero družbene kritike, ki za žanr kriminalk ni samoumevna, je pa značilna za literarno ustvarjanje Avgusta Demšarja.«
»Otrok iz migrantsko-delavske družine, katere življenje se je začelo v kleti hiše na Streliški ulici v Ljubljani, je preselitev v stanovanje z balkonom na Vodmatu doživel kot vzpon na družbeni lestvici.«