»Z zavedanjem, da se ta performans izvaja na ulicah po Sloveniji in drugih evropskih državah, pa tudi na podlagi ugleda akterjev sem predstavo povabila v Sarajevo, ne da bi se informirala o njeni vsebini.«
»Gre za našo napako. V delu nam ni uspelo prepoznati antisemitskih elementov. (…) Gre za našo napako. Opravičujemo se za razočaranje, sram, frustracijo, izdajo in šok, ki smo ga povzročili gledalcem.«
»Izrael je dovoljeno grajati, a če mu odrekamo pravico do obstoja, prečkamo mejo dovoljenega. Bojkotiranje Izraela je že blizu zanikanja njegovega obstoja.«
»Formulacijo spomina Rosc raziskuje skozi prevpraševanje meje med fotografijo in objektom, fotografiranim predmetom in njegovo postavitvijo v prostoru – fotografije, tako kot spomin, so pogosto polje za prirejanje resničnosti, kar poudarjajo dejanski objekti, razstavljeni ob fotografijah, ki velikokrat razkrivajo lažne dimenzije, materiale in funkcije.«
»Ni naloga vodstva, da vnaprej pregleda in odobri vsa dela. (...) To bi bilo v nasprotju z namenom Documente.«
»Umetnost je prinesla temo, ki je izven umetnosti: Odnos med Palestinci in Izraelci. Umetnost ne more rešiti tega problema in tega ne more storiti niti Documenta.«
»V prijavljenih delih je viden subtilen odnos do različnih materialov in poglobljeno proučevanje različnih kiparskih tehnik. V svojem delu umetnica nagovarja koncepte, ki zadevajo širša družbena vprašanja, zgodovino, lingvistiko in botaniko«
»Četudi se zdi, da je umetnost odlepljena od resničnosti, da so naslikane podobe drugačne, kot so stvari v življenju, da se pravljice dogajajo zunaj tega sveta in da je ustvarjanje le umik iz vsakodnevne pragmatičnosti, je imaginarni svet vedno v dialogu z realnim.«
»Umetniška dediščina je narodno bogastvo, ki krepi in bogati narodno zavest ter spominja, ohranja ter plemeniti kolektivno zavest naroda in pomembno vliva tudi na prihodnje generacije.«