»Najgloblji občutek ob njegovih delih je tišina, ko nas presunejo podobe, neposredne in iskrene. Ne potrebujejo razlage. Napolnijo nam dušo z mislimi ali pa nas spravijo v smeh, pa čeprav se ne zavedamo pravega sporočila, ker so nam okoliščine tako domače in posamezni tipi tako znani.«
»Ko je bil med fašistično okupacijo Ljubljane leta 1942 'brez sodbe ustreljen v Gramozni jami, smo izgubili neizprosnega in pronicljivega umetnika kritika, ki ni nikoli izgubil svojega človekoljubja', so še dodali.«
»Delo so imeli v prejšnjih stoletjih v lasti nekateri najuglednejši zbiratelji del starih mojstrov, v zbirki sedanjega lastnika je od leta 2008.«
»Structura je nastala z željo, da ne bi toliko razmišljali o naravi posameznika, pač pa o vzajemnem delovanju različnih elementov, ki so postavljeni skupaj – naj gre za ljudi ali umetniška dejanja – in zmorejo preživeti različne razmere in metamorfoze sveta v sožitju, s preobrazbo ali v globoki odvisnosti od drugih stvari, ljudi in našega planeta.«
»Čas pandemije je potrdil, da je pošiljanje umetniških del po pošti, kot je bilo to v osnovnem konceptu mednarodnega grafičnega bienala, še vedno relevantna praksa. Razstava odraža tudi medgeneracijski razpon med uveljavljenimi imeni in mladimi avtorji, ki šele začenjajo svojo umetniško pot.«
»Razstava prinaša zanimiv presek skozi sodobno grafiko. Na eni strani potrjuje, da ukvarjanje s klasično grafiko niti slučajno ne izključuje eksperimenta ter kombinacij z novimi tehnikami, tehnologijami in sodobnejšimi mediji, s čimer se znatno presegajo njene nekdanje prostorske in tehnične meje. Grafika poseže v prostor, zavzame tretjo dimenzijo kot tudi ekran, a njeno 'bivanje' in umestitev v digitalni sferi na tej razstavi nista izrecno izpostavljena.«
»Menimo, da je jasno, da je gospod Miller svoje delo ustvaril pred gospodom Garauom in vemo, da je bil gospod Garau seznanjen z njegovim delom.«
»Ko je bil moj oče smrtno bolan, smo s sestro in teto romali na Sveto goro. Oče je umrl, jaz pa sem dobil edino priložnost, edine trenutke, da sem videl podobo svetogorske Marije. Takrat sem edinkrat videl solkanski most in Sočo.«
»s svojimi tematskimi razstavami konceptualne fotografije obkrožil svet in z njimi posredoval človeštvu plemenita sporočila o veličini spoštovanja vsakega življenja, hkrati pa je v svet ponesel tudi del Slovenije, katere ponosen sin je«
»Bavčarjeve objave, predavanja, razstave, priznanja na tako rekoč vseh celinah so številna in tehtna in jih lahko postavimo ob rob mnogim Evgenovim rojakom, ki pa so bolj vešči v umetnosti samohvale in so zato pri nas, tudi po zaslugi medijev, bolj razglašeni, medtem ko je Bavčar bolj kot ne odsoten. In ravno to bi rad še navrgel: nelepo in krivično se mi zdi, da je Evgen Bavčar kljub svoji dolgoletni mednarodni karieri pri nas precej manj poznan in priznan, kot si zasluži, in upam, da bo razstava v Galeriji Družina po dolgem času znamenje, da tista evangelijska o preroku in domačem kraju le ne drži vedno in povsod.«
»Namen konS modula je širiti prepoznavnost delovanja mreže konS in k sodelovanju privabiti nove napredno misleče posameznike, podjetja in druge organizacije, predvsem pa izpostaviti umetniške produkcije, ki bi zmogle izkoristiti tehnološki napredek in vzpostaviti nove smernice tako imenovanega art-thinkinga.«
»Govori o tem, da je čas kladivo, ki kuje prihodnost, in da bo to kladivo razdelilo, kar je les, kar je kamen, kar je plehka pločevina in kar je žlahtna kovina. In upam si reči, da je naš koncert žlahtna kovina, državna proslava pa plehka pločevina.«
»Spomniti se moramo, da ta slika ni bila naročena, ampak jo je Gainsborough ustvaril za izrecni namen prikazati svojo spretnost na razstavi Kraljeve akademije leta 1770, kjer bi slika visela poleg del njegovih tekmecev.«