»Prejeli smo večje število del na temo WC-papirja, zaščitnih mask, vizualizacij novega koronavirusa, preživljanja časa v zaprtih prostorih in pred zasloni. Prav vsi prispevki so zelo zanimivi in predstavljajo poveden zapis časa.«
»Pri tem popolnoma v oklepaj postavi njihov izvirni namen; popolnoma je irelevantno, na kaj se te nanašajo in kaj vizualizirajo, pomembna ji je samo forma njihove vizualizacije. Na isti način, kot so v klasični teoriji lepih umetnosti te predmet čiste brezinteresne estetske presoje, neomadeževane s praktičnimi oziri, je kriterij izbire znanstvenih shem njihova čisto vizualna kakovost.«
»Ukvarja se s časom, za katerega se zdi, da je obstal v sedanjosti, a nas ozračje, ne le atmosfersko, opominja, da človeštvo le ima sposobnost dojemanja posledic v različnih časovnih projekcijah. Sedanji trenutek lahko presežemo z raziskovanjem in intuicijo, to pa sta elementa, ki sta znanosti in umetnosti skupna.«
»Vztrajni in pogumni protesti marginaliziranih, tistih, ki jim je bila odvzeta moč, in na novo opolnomočenih teles predstavljajo vztrajno grožnjo prevladujočim in ekstremističnim koreografijam religije, moči in politike na Poljskem. Brezsramna hinavščina Cerkve in njeno predvidljivo pajdašenje s politično desnico omogočata groteskni ples moškega povezovanja in odločne zlorabe moči.«
»Ko je leta 1989 na oblast prišla Solidarnost, so določbe proti spolni vzgoji in splavu nenadoma začele postajati vse močnejše in močnejše. Politično ozračje se je nepričakovano obrnilo proti pravicam žensk, zato sem prosila Barbaro, naj sodeluje z nami. Tu pa so se začele naše težave.«
»Takrat sem bil še najstnik, vendar se spominjam, da so bili plakati eno prvih del v poljskem javnem prostoru v obdobju preobrazbe, ki je bilo deležno odziva mimoidočih. To je bil začetek nadaljnjih pomembnih javnih del na Poljskem ali morda spodbuda zanje.«
» je sploh ne preseneča, da je boj za reproduktivno svobodo žensk nenehen in še traja. Potreba po nadzoru uma in telesa ter po uničenju drugačnosti se srhljivo izvaja skozi stoletja in po celinah. Spori, vezani na spol, raso in razred, so zdaj večji kot kadar koli prej.«
»Le kako naj fotograf, filmar ali umetnik upodobi usodo ljudi, ki jih je najprej prizadela uničujoča vojna ter jim odvzela njihovo domovanje in premoženje, nato pa so jim procesi brutalne tranzicije v neoliberalno družbo odvzeli možnost vzpostavitve temeljev za človeka dostojno življenje?«