»Njih navadnost, običajnost naj ne zavaja, avtorico namreč zanima zgodba za predmetom, tako tista, ki se je napisala njegovemu ustvarjalcu v procesu nastajanja, kot tista, ki se začne zapisovati takrat, ko ta najde svoj dom.«
»Naslova sem se domislila že pred 15 leti, a ga nisem nikoli uporabila. Pred nekaj leti mi je umrla mama in prejokala sem več kot prej v celotnem življenju. Zdelo se mi je, da je zdaj primeren čas, da uporabim ta naslov.«
»Ta razstava v bistvu tematizira najbolj čustvene trenutke v mojem življenju, dobre in slabe, srečo in pekel, kombinacijo globokega čustvenega brnenja, gnetenja, prebujenja – to je tempirana bomba čustev, ki sem jo nastavila v galeriji.«
»Hvaležna sem za obstoj gibanj MeToo in Time's Up, saj si ženske, ki prej niso imele glasu, zdaj upajo spregovoriti. Ampak sama sem že od nekdaj govorila o teh stvareh.«
»Ko prideš v moja leta, imaš na razpolago samo še preostanek svojega življenja, da narediš prav, nimaš več vsega življenja. Počasi se osredotočam na to, kar je zame zares pomembno.«
»Žalostno, a nepresenetljivo je gledati, kako samooklicane 'feministke' izvajajo seksistične napade na Ivanko Trump. V njihovem norem svetu je seksizem sprejemljiv, če je uperjen proti njihovim političnim nasprotnikom.«
»Tu tiči zaplet: uživamo metati drobtinice Ivanki, da jih ona posesa. To je tista umazana resnica, ki je v središču mojega dela. Zabavno je, v užitek nam je, ob tem se počutimo močne in želimo si s tem nadaljevati.«
»Cela organizacija je namreč postavljena na nekaj prostovoljcih in številnih umetnikih, ki se takih dogodkov 'na slepo' v vedno večjem številu udeležijo zaradi podobnega razloga kot gostje.«
»Celo življenje so me učili, da je vulva nekaj grdega, da ti lahko, če imaš eno sramno ustnico večjo od druge, to popravijo z operacijo. Naučili so nas tudi, da je ne smemo kazati ali se je dotikati. Na koncu pride do tega, da se ti zdi, da imaš tam spodaj nekaj sramotnega.«
»Tega področja v vseh letih samostojne Slovenije nismo uspeli institucionalizirati, kar pomeni, da ne obstaja organizacijska oblika ali telo, ki bi skrbela za njegov razvoj in dostopnost. To je bil tudi eden izmed razlogov, zakaj smo zlasti nevladne producente s področja sodobnega plesa prosili, da naj del svojih izvrstnih produkcij preoblikujejo, premislijo na način, da bi jih približali tudi mlajšemu občinstvu. Tako rekoč vsi producenti, ki smo jih povabili k sodelovanju, so nam prisluhnili.«