»Vse mu razložim, ne skrivam, kaj se dogaja zunaj na ulici. Vendar pa pri tem ne uporabljam ekspresivnih izrazov, ne pozitivnih ne negativnih, uporabljam enostaven jezik. Rečem mu, ali slišiš signal, to je alarm. Vzemiva tvoje najljubše stvari in vodo ter pojdiva v zaklonišče. Tam bova ostala, dokler ne bova slišala signala, da gremo lahko ven. Zdaj te trenutke že bolje prenaša, prej pa so ga zelo vznemirili, pokril si je ušesa, se skrival in se me oklepal.«
»Kakšne bodo dolgotrajne posledice trpljenja za duševno zdravje otrok, je v veliki meri odvisno od tega, kakšno podporo dobivajo otroci v svojem okolju, koliko doživijo dobrega, pozitivnega, ki predstavlja protiutež zlu, ki so ga doživeli, izgubi vere v človečnost, v človeštvo.«
»Izhajajoč iz te ugotovitve, smo razvili projekt psihosocialne podpore otrokom, projekt, ki je usidran v šolo. Če šola sprejme vlogo psihosocialnega pomočnika, postane ta pomoč dostopna vsem otrokom.«
»Učitelje ozaveščamo o tem, kako pomembna je njihova funkcija. Učitelji so tudi sami v vojni, skušamo tudi njim nekaj dati, jih spodbuditi, da govorijo o svojih težavah in da oni potem igrajo vlogo psihosocialnega pomočnika otrokom v razredu.«
»Glede na to, kar sem videl v zadnjem letu in pol, je to verjetno najhitrejša ustanovitev zračne enote za varovanje gozdov v svetu. Zasebna podjetja, ki so veliko prožnejša, za to potrebujejo med dve in štiri leta.«
»Vsi ostali smo malo čudno gledali, kako se bomo odzvali, dokler nismo šli naslednji dan na teren in se srečali z vami. Kako ste uspeli ljudi prepričati, da se da stvari reševati.«
»Trenutno veliko delodajalcev dijakom na praktičnem usposabljanju ne zagotavlja prehrane, poleg malih delodajalcev predvsem delodajalci v javnem sektorju – zdravstvo, vrtci.«
»V primeru zahteve po izplačevanju prehrane – in nagrade – ti delodajalci dijakov ne želijo sprejeti na praktično usposabljanje.«
»Medse vabimo prostovoljce različnih starostnih skupin, ni nujno, da so to samo odrasle osebe, kot tudi ni nujno, da so to študentje. Iščemo take ljudi, ki imajo dovolj odprto srce, ki so se pripravljeni učiti, ki brez težav sprejemajo drugačnost drugih in ki se ne ukvarjajo s predsodki.«