»Eden od številnih možnih uporab jezika v literaturi je tudi popolno prekritje poezije z elementarnimi jezikovni danostmi; ko jezik ni le sredstvo za razgrabljanje svojih netrdnih in nestalnih pomenjenj, temveč sama njegova skonstruiranost postane osnovni konstruktivizem poezije.«
»Njene zgodbe so presunljive in intelektualno zahtevne, a hkrati berljive in predvsem globoko človeške – so torej v duhu ustvarjalnosti, ki jo je s svojo občutljivostjo za človeka in svet utelešala tudi Maruša Krese.«
»Njene zgodbe so presunljive in intelektualno zahtevne, a hkrati berljive in predvsem globoko človeške – so torej v duhu ustvarjalnosti, ki jo je s svojo občutljivostjo za človeka in svet utelešala tudi Maruša Krese.«
»S to nagrado Nemška akademija za jezik in slovstvo izkazuje čast avtorici, ki se v svojih pesmih, gledaliških in radijskih igrah, romanih in esejih sooča z uničenjem nemške zgodovine in togostjo sedanjosti z močjo svoje literature.«
»S to nagrado Nemška akademija za jezik in slovstvo izkazuje čast avtorici, ki se v svojih pesmih, gledaliških in radijskih igrah, romanih in esejih sooča z uničenjem nemške zgodovine in togostjo sedanjosti z močjo svoje literature.«
»S svojo pisavo je pretresla prevladujoči heteronormativni nazor v črnogorski literaturi, prežet z ruralnim simbolizmom in folklornimi miti, ter uveljavila novo pripovedno paradigmo s feminističnim pogledom in inovativno formo komunikacije literarnega teksta s kulturo, v kateri je nastal.«
»Po branju Arlana pod preprogo se zdi, da preudarna, natančna dikcija zgodbe noče biti izpisana v slogu žanra feel good, ampak vabi na drugo miselno pot, mladega bralca poskuša napotiti k postavljanju vprašanj o svetu, ki se od klasičnega pravljičnega sveta pomembno razlikuje.«
»Tudi soočanje z velikimi, včasih napornimi temami in izzivi, ima lahko srečen konec, zapolnjen z veseljem, sprejemanjem različnosti, prijateljstvom in ljubeznijo.«
»Roman Mon Cheri und unsere demolierte Seelen pripoveduje zgodbo o odpuščanju na groteskni način. Navihane ženske, kot smo se naučili pri Vereni Rossbacher, so preprosto neustavljive.«
»Selišča tako v ospredje postavijo prav to, včasih zaradi želje po posredovanju vsebine po krivici zanemarjeno, zvočno plat pesništva.«
»Zato lirske izjave te knjige niso vezane zgolj na enkratno preteklo življenjsko izkušnjo niti niso tipične le za čas prvih feministk, ki so, kot je zapisano v pesmi, hotele le 'predramiti sanje v vsaki ženski'. V vsakem moškem', temveč pesnica s sodobno pesniško formo in jezikom pogosto izraža lastno stališče, stališče današnje sodobne ženske in ustvarjalke.«
»Gran Canaria Primoža Mlačnika je detektivski roman brez detektiva, ki se spretno suka okoli svojega žarišča – eksplozije na Oddelku za politične vede Univerze v Las Palmasu – in ga prikazuje iz uradnih in zasebnih zornih kotov, s stališč številnih, a vselej nezanesljivih pripovedovalcev.«
»V štirih pesniških zbirkah, romanu, esejih, spisih in govorih se avtorica vrti okoli tem, kot so meje, izguba doma, tujstvo, o tem, kako postajaš tujec; govori o izgubi in iskanju novega jezika, s tem pa tudi vizije novega, humanega reda.«