»Kot subjekt tranzicije in vključuje svojo zgodbo in zgodbe svojih prednikov z namenom oblikovanja novih narativov, ki se ji zdijo pomembni za današnji čas. Z nagovarjanjem lastnega mesta izrekanja ustvarja možnost za prevrednotenje sprejetih družbenih norm in ideoloških konstruktov.«
»Izpostavlja zapostavljena vprašanja duševnih motenj, ki jih povzročajo trenutne razmere, v katerih se posamezniki spopadajo s pritiski izolacije.«
»Slednji je pomemben del osebne zgodovine, njegov kontekst se je s časom spremenil, vendar se bistvo, duh prostora, ohranja in živi naprej«
»Vsa moja umetniška dela so moji otroci in dejstvo, da bo to dejansko porodilo otroka, je čudovito. Umetnost bo kupcu vedno toliko pomenila, ker mu bo prinesla otroka! Vedno bo nosil ta poseben spomin.«
»Van Goghovo delo je še posebej vznemirljivo, saj je po nekaterih nedavnih analizah nastalo med njegovim bivanjem v Parizu, ko je pogosto iskal mir in možnost za ponovno odkrivanje malenkosti zunaj prestolnice, in poraja se prav ta občutek.«
»Matissa bodo obiskovalci po njegovih besedah lahko spoznali skozi knjigo del, ki jih je ustvaril v času bolezni. Pri teh je uporabljal tehniko kolaža, svoje oblike vodil od mej prepoznavnosti in enako kot pri plesu komuniciral skozi gib.«
»Sam meni, da je osrednji razlog, da je bil kot ustvarjalec opažen, povabljen in uvrščen v ta dokument časa, predvsem ta, da je avtor 'posebne, specifične avtorske likovne govorice, realizirane senzibilnosti, ki se razlikuje od izraznosti in sporočilnosti drugih avtorjev'.«
»Kljub splošnemu prepričanju – zelo razširjenemu v slovenskem prostoru in širši kulturno-politični regiji –, da kupovanje umetniških del samodejno pomeni tudi vzpostavljanje umetniške zbirke, vsekakor ni tako.«
»Hkrati razstava odpira vprašanje razmerja med neposredno izkušnjo (umetniških del) v fizičnem galerijskem prostoru in medijsko posredovano izkušnjo umetnosti preko tehnoloških vmesnikov, ki jo omogočajo okna kot nekakšni ekrani.«
»Pri obeh je šlo za poskus spodkopavanja dominantnega dojemanja medija razstave in osredotočanje na mejo med zunanjim in galerijskim prostorom. Intervenciji sta temeljili na prevzemanju in reafirmiranju prijemov, ki idejo nevtralnega praznega razstavnega prostora eksplicirajo in vključijo v sam učinek prostorskega posega.«
»njegovo delo ni avtonomna danost, ki ji je treba urediti primerno okolje, temveč se dogaja prav v napetih in dinamičnih razmerjih med artefakti, prostorom, gledalcem in institucionalnim okvirom«
»Pogosto pozabimo na takšne vsakodnevne prostore, ki pa igrajo veliko vlogo pri sodelovanju skupnosti in ljudi iz različnih kultur, prav tako pa predstavljajo priložnost za otroke, da se lahko srečajo, igrajo in si delijo svoje ideje.«