»Vstopite lahko v ta prostor in ni pomembno, koliko veste o digitalni umetnosti in nezamenljivih žetonih, saj lahko umetniška dela vidite v velikem formatu, ki spominja na muzejsko razstavo.«
»Četudi se je morda kdaj tako zazdelo, njegova dela nikoli niso bila fikcija, navdahnjena z apokaliptičnimi scenariji znanstvene fantastike, ampak odslikava realnosti, tlečega stanja sveta, ki je v medijsko vsakdanjost pronical skozi špranje med spektaklom in komercializacijo pogleda ter virtualnimi in fizičnimi svetovi.«
»Gre za delo, ki predstavlja obraz in je zelo ekspresivno. Je radostno, veselo. Predstavlja življenje ... To je eden tistih predmetov, ki so bili del našega življenja, našega intimnega življenja – mojega življenja z mojimi otroki.«
»Pri svojem ustvarjalnem delu se navadno prepuščam odkrivanju novih načinov, brez vnaprejšnjih načrtov, spontano in raziskovalno. Kar torej druži izbrane slike za tokratno razstavo, je način slikarskega procesa.«
»Ne zgolj zaradi geografskega pomena, ki se navezuje na primestni okoliš in rastišča / domovanja motivnih izhodišč mojega slikarstva. Izpostaviti sem želela periferno kot tisto obrobno, a bistveno za delovanje vsakršnega organizma ali sistema, bodisi živčnega, družbenega ali umetniškega. Tudi novejša dela so plod istovrstne slikarske akcije, ki pogojuje nastajanje podobe v sliki, zato lahko naslov Periferija pripada tudi tej razstavi.«
»Prevajanje in predelava vtisa v drugem prostoru in časuMotivni vzvod so, kot pravi, prizori iz občasnih in v zadnjem času 'vsakdanjih s/prehajanj'. Pri tem ne gre toliko za transkripcijo prizorov v likovni jezik na način izkoriščanja učinkov iluzije in stremljenja po realistični upodobitvi, temveč gre bolj za prenos kot prevajanje in predelavo vtisa v drugem prostoru in času – likovna krajina se zgodi v drugi časovnosti znotraj ustvarjalnega procesa.«
»Švica ima bogato zgodovino zbirateljstva. Priznane zasebne zbirke so se razvile v ustanove in fundacije, nova generacija posameznikov in družin pa nadaljuje tradicijo mecenstva na področju umetnosti.«
»V Baslu so nekatere najpomembnejše muzejske zbirke na svetu, čarobnost Gstaada pa že desetletja navdušuje umetnike in zbiratelje. Veseli nas, da lahko v Gstaadu nadaljujemo stalno lokacijo in razširimo svojo prisotnost v Švici.«
»Ena je galerija Serpentine v Fortnitu, druga je galerija Serpentine kot fizična galerija z razstavo slik in skulptur, tretji element pa je obogatena resničnost, ki jo je mogoče aktivirati s QR-kodo.«
»Monet je dela naslikal v obdobju 15 let in predstavljajo njegovo pot od impresionističnega slikarja do očeta abstraktnega ekspresionizma. Prikazujejo, kako je pristopil h zasnovi zajema barve in svetlobe na platno na vse bolj sodoben in abstrakten način skozi vrsto ključnih motivov.«
»V zadnjih letih se je energija okoli njega še okrepila, tako v svetovni razstavni areni kot med zbiratelji po vsem svetu, zlasti v Aziji, kjer je priljubljena osebnost.«