»Umetniški program Outerneta in kurator Marco Brambilla mi ponujata odlično priložnost, da za razstavljanje uporabim največje zaslone na svetu. Zelo sem navdušena nad tem sodelovanjem in možnostjo, da širši javnosti na takšen način predstavim svoje delo Sedem smrti Marie Callas.«
»Njen namen je omogočiti 'slišati sliko in videti zvok', za postavitev pa je uporabila fotografije iz niza Uspavanka v različnih izvedbah in medijih ter zvočne posnetke z naslovom Uspavanka za drone, ki naj bi skupaj 'ustvarili občutke videnja zvoka in slišanja slike'.«
»Mislim, da moje delo obstaja nekje v območju vzhičenega nelagodja. Na prvi pogled je videti radostno, a s časom se zraven prikradejo še drugi elementi. Steber postane spomenik napuhu in bližajočemu se sesutju.«
»Simbol rdeče zvezde je bil neštetokrat zlorabljen. Tako kot je bil zlorabljen simbol križa. Tukaj vidim vzporednico. Kristus naj bi dejal, če imaš dve srajci, daj eno tistemu, ki nima nobene. Socializem pravi, če imaš tri srajce, daj vsaj eno tistemu, ki nima nobene. Potem pa pride ta nagnusni trampovski desničarski kapitalizem, ki pravi, ker imam 100 srajc, mi to daje pravico, da revežu vzamem zadnjo in si z njo obrišem rit.«
»Partizani je niso zlorabljali, v časih informbiroja pa je bila neštetokrat zlorabljena. Goli otok je strašna zloraba rdeče zvezde. Kot napovem v svojem šansonu Kladivo in nakovalo, bodo prihodnost krojili trije svetli meči novega sveta – bratstvo, enakost, svoboda. In ko rečem pred občinstvom Smrt fašizmu, zagrmi iz občinstva Svobodo narodu. In jaz potem to razširim – svobodo vsakemu narodu, vsaki veroizpovedi, in se zavzemam tudi za begunce.«
»Skozi zgodovino se vrt kot zaščiteno okolje vedno znova pojavi kot posebna lokacija za rekreacijo in človekov stik z naravo. V celotnem MetaVrtu se zastavlja vprašanje, kako bodo videti naši prihodnji vrtovi.«
»Imam občutek, da so se prvotne zamisli tistih velikih žensk, ki so želele opozoriti, da je enakopraven položaj žensk v družbi naraven pojav, uresničile zgolj individualno, medtem ko celotna družba še zmeraj tipa v poltemi.«