»Vedno skušam v umetniško delo pritegniti vse to, kar naj bi bilo zunaj njega – čustva in hotenja, povezana z njim, kako recimo upaš, da ti bo koristilo ali kako nisi imel dovolj časa zanj ali kako se je premaknil termin razstave … vse te ustvarjalne pogoje, ki naj bi bili nekaj zunaj umetnosti, skušam nagovoriti s samim umetniškim delom.«
»Nelogično je, koliko opažam policije vsepovsod. Zdi se mi povsem nelogično, da imamo opraviti z nečim, kar je neoprijemljivo, kar ne vemo natanko, kako deluje, vse, kar je vizualnega okrog nas, pa je neka represija.«
»V mislih imam vedno eno in isto – da je dobro, če se organiziramo od spodaj navzgor, da ne gremo v vsako bitko, predvsem, da ne gremo v tiste bitke, v katerih smo šibkejši, ampak se dogovorimo s tistimi, ki so nam podobni.«
»Pri tem se osredotoča na odslikavo posameznih majhnih delcev; poleg njihove biološke strukture jo zanima, na kakšen način lahko ti mikroorganizmi posegajo v življenja večjih organizmov in kako njihov mikrokozmos postaja del v mozaiku večjega makrokozmosa, v katerega smo vpeti ljudje, rastline in živali.«
»Na primeru dveh motivov, procesa restavriranja jadrnice zgodovinskega in kulturnega pomena in gradnje luksuznih križark, premišljujem, kako se na simbolni in materialni ravni spreminja dojemanje in vrednotenje dela in posledično časa ob trčenju z dvema radikalno različnima tipoma plovil.«
»Vztrajni in pogumni protesti marginaliziranih, tistih, ki jim je bila odvzeta moč, in na novo opolnomočenih teles predstavljajo vztrajno grožnjo prevladujočim in ekstremističnim koreografijam religije, moči in politike na Poljskem. Brezsramna hinavščina Cerkve in njeno predvidljivo pajdašenje s politično desnico omogočata groteskni ples moškega povezovanja in odločne zlorabe moči.«
» je sploh ne preseneča, da je boj za reproduktivno svobodo žensk nenehen in še traja. Potreba po nadzoru uma in telesa ter po uničenju drugačnosti se srhljivo izvaja skozi stoletja in po celinah. Spori, vezani na spol, raso in razred, so zdaj večji kot kadar koli prej.«