»Raziskave, ki jih delajo tudi širše, kažejo, da se je število klicev na SOS-telefon bistveno povečalo, da je več družinskega nasilja v teh zaprtih prostorih, da je več alkoholizma, pri mladih bo verjetno kar nekaj časa potem potekalo obdobje, ko se bo treba socializirati, priučiti na sobivanje v večjih skupinah. To naj se zgodi čim prej.«
»Šole smo bistveno bolje pripravljene, kot smo bile v marcu in aprilu, zato je bistveno višji obisk spletnih učilnic na Arnesovih strežnikih. V trenutku, ko se vsi skušajo povezati, se sistem malo opoteče. Na Arnesovi spletni strani so objavili, da imajo težave. Vendar sistem zdaj spet deluje in upamo, da bo tako v naslednjih dneh.«
»Šole, ki so se že soočile z večjim številom obolelih učiteljev, so bolj naklonjene temu, da se počitnice podaljšajo, v primerjavi s šolami, v katerih teh okužb niso imeli.«
»Tukaj govorimo o asistenci, ki jo je treba nuditi mlajšim učencem, od 1. do 5. razreda. Jasno je, da pouk na daljavo nikakor ne more ustrezno nadomestiti pouka v fizični obliki, starejši učenci pa verjetno potrebujejo več nekega nadzora, spodbude staršev, ker učitelj ni prisoten.«
»Za začetek je vprašljiv pravni status ljudi, ki ostanejo doma, če niso zboleli. Ker karantene ni več, dopusta jim ne moremo odobriti, ker se praviloma porabi v času počitnic.«
»Moje mnenje je, da bi bilo zelo nedostojno zdaj kazati na nekega krivca. Še vedno vsi nekako skušamo na najboljši način poučevati, pri čemer naj si nihče v tej državi ne dela utvar, da smo v resnici digitalna družba.«
»Ne želim si, da bi nekdo, ‒ naj si bo sindikat ‒ pozival šole, ravnatelje, učitelje ... k državljanski nepokorščini, ker se ne bomo mogli držati priporočil NIJZ-ja.«