»Šole, ki so se že soočile z večjim številom obolelih učiteljev, so bolj naklonjene temu, da se počitnice podaljšajo, v primerjavi s šolami, v katerih teh okužb niso imeli.«
»Tukaj govorimo o asistenci, ki jo je treba nuditi mlajšim učencem, od 1. do 5. razreda. Jasno je, da pouk na daljavo nikakor ne more ustrezno nadomestiti pouka v fizični obliki, starejši učenci pa verjetno potrebujejo več nekega nadzora, spodbude staršev, ker učitelj ni prisoten.«
»Iskreno upam, da vzdržimo do počitnic in da vsi skupaj damo vse od sebe. Bolje je, da ostanemo kakšen dan doma, kot da tvegamo, da bi se okužili ali prenašati bolezen.«
»Ta interpretacija oziroma to razumevanje ukrepa – da je omejen samo na čas, ko se otroci dejansko mešajo oziroma ko pridejo drug z drugim v tesen stik, kar je verjetno bistveno manj časa kot celo dopoldne – nekaj minut ali nekaj deset minut – je bistveno lažje razumeti.«
»Zdravje ni zgolj negativen test na covid, ampak tudi zdravo okolje za razvoj psihosocialnih veščin. Mimika obraza otrokom pove več kot tisoč besed. Vse to bi radi otrokom odvzeli.«
»Otroci od sedmega razreda dalje nosijo maske takrat, ko prehajajo po šolah, ko so v mešanih skupinah in če so v svoji skupini samo takrat, ko v prostorih ni mogoče zagotavljati najmanj metra in pol razdalje.«
»Moramo pa se zavedati, da če želimo, da šole in vrtci čim bolj normalno delujejo, se moramo čim bolj držati ukrepov in morajo tudi otroci, ko se mešajo med razredi, nositi maske in starši dajati vzgled.«