»Preigravali smo kar nekaj možnih scenarijev, po katerih bi čim več otrok pripeljali nazaj v razrede. Ta, ki je pred nami, se je izkazal kot najbolj optimalen v danih okoliščinah.«
»Če je ogled neke predstave obvezen del šolskega programa in pomeni odsotnost od predstave hkrati tudi odsotnost od pouka, potem starši za tak dogodek ne bi smeli prejeti položnice.«
»Ta vrednota je bila vedno deležna tudi visoke podpore javnosti, saj smo šolstvo, ki vsem ponuja enake možnosti za pridobivanje znanja in uresničevanje talentov, razumeli kot ključen izraz družbene pravičnosti in solidarnosti.«
»Ker bi takšen razvoj zmanjšal integrativno moč šolskega sistema v Sloveniji in bistveno prispeval k povečevanju neenakosti v naši družbi, želimo kot nekdanji ministri in ministrice, pristojni za šolstvo, pred radikalnim posegom v vzpostavljeno razmerje med javnim in zasebnim opozoriti vlado in parlament na potencialne škodljive posledice takšnega ukrepa.«
»Upamo, da bomo olajšali finančno breme za družine in spodbudili doseganje osebnih interesov in nadaljnje učenje za pripravo diplomantov na izzive vse kompleksnejšega svetovnega gospodarstva.«
»Finski sistem temelji na zaupanju v učitelje, zaradi česar tam že od leta 1990 nimajo šolskih inšpekcij, in predpostavki, da je učiteljica odgovorna, da ve, kaj dela, in da hoče delati v dobro otrok. Če ni tako, imajo tudi dovolj orodij, da to preprečijo.«