»Igra temelji na principu 'učenja skozi umiranje', kar pomeni, da moraš skrbno premisliti, kje gradiš, kaj ješ in podobno. Na lastno odgovornost lahko loviš divje svinje in ješ ptice, vendar moraš biti previden, saj imajo lahko kugo.«
»Univerze so vesele in ponosne, ko naše rezultate raziskav in računalniško igro vidijo v medijih in šolah, a za komunikacijo s širšo javnostjo ne bi plačale – tudi računalniško igro je tako večinoma financiralo podjetje.«
»Pomemben del 'anonimne' in zamolčane evropske kulturne dediščine 20. in 21. stoletja, ki so jo ustvarile ženske, dejavne na področju arhitekture, gradbeništva, notranjega in industrijskega oblikovanja, krajinske arhitekture in urbanizma, ki so/veljajo za tradicionalno domeno moških poklicev.«
»Izbrana dela tako predstavljajo pomembnejše projektne stvaritve več generacij slovenskih ustvarjalk, ki jih je, upoštevajoč čas, razmere in vlogo ženske v času nastanka, treba gledati in ocenjevati z drugačnimi merili kot sicer.«
»Algoritmi družbenih omrežij omejujejo vsebine, povezane z reproduktivnimi pravicami in feminizmom. Nemogoče je spregledati, da je govor o prepovedi splava postal nekaj normalnega, čeprav splav podpira večina ljudi.«
»Ženske so morale skozi čas premagovati številne ovire in rušiti predsodke, da so si izborile volilno pravico, možnost izobraževanja, zaposlitve in sodelovanja pri odločanju o lastni prihodnosti.«