»Kdor hoče peti otrokom, mora imeti glas, ki gre čez do-re-mi in nazaj do mi-re-do. A sam glas še ni dovolj. Mora imeti tudi veliko in lepo srce, v katerega gredo vsi otroci od Anžeta do Žige pa od Žive do Anke. Tak glas in srce, bi rekel, ima Romana Krajnčan. Zato poje otrokom prave njihove pesmi.«
»Lepa Vida, kot je živela v ljudski pesmi, ni odšla prostovoljno, temveč jo je mornar z zvijačo ugrabil in odpeljal čez rdeče in zeleno morje. Izvirna glasba nastaja iz zakladnice umetne in ljudske glasbe kot živa improvizacija.«
»Mariss Jansons je eden največjih glasbenikov našega časa. Njegovo dirigiranje združuje disciplino in navdih, njegove izjemne interpretacije pa so naravno zveste niansam v partituri ter hkrati polne novih odkritij in uvidov v srce glasbe.«
»Tudi posnetki so z različnih terenov – zato ima vsaka pesem drugačno barvo in zvok. Snemali smo tako v studiu kot v cerkvi, ob potočkih, slapovih, v dežju, ob morju ... Tudi glasbeniki so iz različnih glasbenih svetov in kultur. Igrajo na različne svetovne instrumente, kot so nyckelharpha, arabska lutnja, sarod, harmonika, violina in še kaj.«
»Šesta Slowindova pomlad v neustreznem času ponazarja kontradiktornost dogodkov, ki se je zgodila z ustavitvijo sofinanciranja ministrstva za kulturo, kajti imeli smo že dogovorjene koncerte za leto 2019 in smo obvezani, da jih izvedemo.«
»Že takrat, ko smo vedeli, da ne bomo več mogli organizirati celotnega festivala Slowind, čemur bi bila skladba namenjena, smo se odločili, da jo bomo še izvedli. Tako da je to res zadnji zunaj Slowindovih ciklov.«
»Pogosto naletim na stališče, da je po osnovnih principih scenarij bližje glasbi kot literaturi: potrebuje tempo, notranjo melodijo ... in zato film uporablja glasbo kot pomoč, da vodi čustvene linije, podpira neka stanja.«