»Ključno se ji zdi, da se v vladi dogovorijo o prednostnih nalogah. Kadrovsko stisko v domovih je po njenem prepričanju nujno rešiti. Samo tako se bodo delovni pogoji in storitve lahko izboljšali.«
»Če si poskusimo čisto plastično predstavljati – ne bomo imeli več enega kontinuiranega podaljšanega bivanja od zaključka pouka do trenutka, ko pridejo starši po učence, ampak bo popoldanski del razširjen, sestavljen iz različnih dejavnosti. Ravno tako bo neke vrste urnik, kjer si bodo učenci lahko izbrali dejavnosti, ki se jih bodo udeležili v popoldanskem času.«
»Udeleženci se naučijo inovativnih načinov poučevanja, tako v razredu kot v kliničnem okolju, z metodami učenja veščin, dvema virtualnima delavnicama v živo, moduli spletnega učenja, individualnimi in skupinskimi projekti, ter zaključnim projektom.«
»Glede pospeševanja drugega deželnega jezika zaznava pozitiven razvoj, ob tem pa dodal, da bo glavni poudarek v prihodnosti tudi na spodbujanju čimprejšnje uporabe in poučevanja jezika, kot dodatek k družinskemu okolju.«
»Zelo nevarno je turizem razumeti množično . . . Kot da je pomembno, da se proda veliko piva in pic, da je vse natrpano in da ljudje nimajo kje parkirati.«
»Če nekje damo, moramo drugje vzeti – tega gordijskega vozla ni mogoče presekati, saj gre za ekonomijo vzemi in daj, sam sem zagovornik večjega davčnega zajema. Z več davčnimi plačniki je tudi davčna masa večja. Seveda pa je treba ustvariti konkurenčno okolje, da bo nekdo hotel plačevati tu, v Sloveniji, in da mladi slovenski podjetniki ne bodo iskali ugodnejšega davčnega okolja v tujini!«
»Če podjetniški duh živi v tebi, vedno gledaš naprej. Pri podjetništvu je zelo zanimiva prva faza, ko se ti nekaj porodi v glavi in si zelo zazrt vase, v iskanje inovativnih rešitev, takrat ne vidiš nobenih ovir. Ko pa se spoprimeš z birokracijo, zakonodajo, začne notranja energija izgubljati naboj in porabljati energijo. In to ni dobro.«
»Celostno jih oskrbimo tako, da pripravimo načrt zdravljenja in celostne oskrbe glede na njihove cilje, želje, potrebe, individualno za vsakega otroka.«
»Omogočil nam bo, da z napredno tehnologijo opremimo vzgojno-izobraževalne zavode, od vrtcev do srednjih in višjih šol. Vrednost projekta je skoraj 20 milijonov evrov. S temi sredstvi si prizadevamo k izboljšanju izobraževalnih procesov, povečanju konkurenčnosti in pripravi mladih na prihodnje izzive. V okviru Načrta za okrevanje in odpornost je za doseganje ciljev digitalnega prehoda predvidenih dobrih 20 odstotkov sredstev Evropske unije iz sheme NextGenerationEU Digitalna transformacija, ki bo našim učečim z različnimi projekti, ne le z omenjenim, zagotovila sodobna orodja in veščine, ki jih potrebujejo za življenje v hitro spreminjajočem se svetu.«
»Napredka od lani pravzaprav skorajda ni, zaradi tega, ker v teh letih tudi nismo sprejeli skoraj nobenega ukrepa, ki bi to pri otrocih in mladostnikih popravil.«
»Iščemo ravnotežje med vsemi elementi pri razvoju mladostnika, da bi dosegli ravnovesje med tem, kakšno bo poklicno življenje naših dijakov in pa kakšno bo osebno življenje.«
»Še posebej na področju visokega šolstva moramo ponuditi mladim ljudem širok nabor odličnih, kakovostnih študijskih programov. Le tako bomo namreč lahko ustvarjali poklice prihodnosti.«