»Naše temeljno poslanstvo je izobraževanje starejših za osebnostni razvoj, njihovo vključenost v družbo, prav tako pa tudi spreminjanje pogleda na starost in staranje.«
»Poučevala sem dolgotrajno bolno učenko, učenko s primanjkljaji na posameznih področjih učenja, ki je imela disleksijo, učenko z ADHD-jem ter učenko z motnjami v duševnem razvoju.«
»Morda učitelji pri otroku s posebnimi potrebami ne bodo doživeli tolikšnega aplavza na glasbenih tekmovanjih, doživeli pa bodo osebni, notranji aplavz ob srečnem, izpolnjenem otroku.«
»Mladostniki so sposobni razumeti različne poglede in oblikovati lastno mnenje, izobraževanje pa mora temeljiti na znanstvenih dognanjih, spoštovanju človekovih pravic in uveljavljanju dostojanstva vsakega posameznika.«
»V skladu s temi načeli je pomembno, da se izobraževanje mladih izvaja odgovorno, brez predsodkov in z namenom spodbujanja strpnosti in sobivanja.«
»Nujno je, da v sodelovanju odgovorno krepimo imunski sistem družbe in poskrbimo za slehernika, posebej tistega, ki sam tega ne zna ali ne zmore. Slovenija ima za to vse možnosti in resurse.«
»Ne samo Korejke, vsi mladi so se znašli pred izbiro ali kariera in družina. Življenje v Južni Koreji je postalo tako drago, da si mladi težko predstavljajo prihodnost.«
»To v praksi pomeni, da odločbe o prevedbi družinskega pomočnika v oskrbovalca družinskega člana še niso izdane in da pri uveljavljanju nekaterih statusnih pravic prihaja do težav.«
»Opažamo, da je največji dejavnik strah. Strah pred odločitvijo, strah pred odgovornostjo, ker imajo občutek, da se pri 14, 15 letih odločajo za nekaj, kar bodo počeli celo življenje.«
»Zaradi tega se mnogi mladi, ki imajo to možnost, raje odločijo za malo bolj varne poti – da gredo na splošno gimnazijo, kjer to odgovornost odložijo in se nato pri 18 letih, ko imajo tudi malo več informacij, odločijo, kako in kaj naprej.«