»V Sloveniji imamo namreč srečo, da je izobraževalni sistem dokaj prehoden. Tudi če se mlad človek odloči za poklicno ali strokovno srednjo šolo, ima še vedno možnosti, da nadaljuje svoje izobraževanje tudi na terciarni ravni ali pa da prehaja med programi. Tako da tukaj ni vse zapečateno, čeprav se marsikomu morda tako zdi.«
»Mladi se morajo zavedati, da je njihova prihodnost taka, da bodo morali vse življenje pridobivati novo znanje. Da se njihovo izobraževanje ne bo končalo po maturi ali diplomi oz. magisteriju, ampak da je prihodnost takšna, da se bodo morali vedno dodatno usposabljati.«
»Mladim, ki se še iščejo, predlagam, naj se čim več pogovarjajo z odraslimi, ki imajo določene karierne uspehe in poti na področju, ki bi jih utegnilo zanimati.«
»Naše izobraževanje temelji na točkah, na medicinsko fakulteto se lahko načeloma vpišejo zgolj zlati maturanti, ki že tako celo gimnazijo vse moči usmerjajo samo v učenje, nato pa jih čaka še šest let študija, ki je usmerjen v dril, ego in mesarsko klanje. Od takšnih študentov niti ne moremo pričakovati, da bodo na koncu timski ljudje.«
»Povzetki s predavanj, deljenje zapiskov, tutoriranje mlajših kolegov in podobno je nekaj, kar je nam vsakdanje, in mnogokrat kolege z drugih fakultet preseneti.«
»Zagotovo je marsikdo srečal medicince, ki so učili oživljati, izobraževali o varni spolnosti in duševnem zdravju, pri otrocih v vrtcih pomagali premagati strah pred zdravniki.«
»Dokument daje vtis, kot da sta ključni problemski žarišči v našem sistemu vrtec in osnovna šola, z gimnazijo in srednjim poklicnim in strokovnim izobraževanjem pa je vse v redu – z izjemo zaključevanja izobraževanja.«
»Obe delovni mesti bi po navedbah sindikata morali služiti kot orientacija za zvišanja vseh drugih delovnih mest strokovnih delavk in delavcev.«
»Se bodo uvrstitve preostalih delovnih mest dogovorile ob 'upoštevanju strokovno utemeljenih razmerij do orientacijskih delovnih mest' učitelj in docent.«
»Občina gosti te otroke iz pokrajine, kar je širše od regije, in sama nosi vse investicijske stroške, kar je res veliko breme za eno občino. Pričakovali bi, da to breme prepozna država in ga prevzame nase.«
»Ministrstvo ob vsem tem povečanju števila odločb ni zagotovilo, kako se bodo te prostorske kapacitete zagotavljale. Obešati to na pleča nekih sedežnih občin dosedanjih šol je zelo nefer.«
»Uvesti je treba sistem in postopek spremljanja ter vrednotenja dela spremljevalcev. V to mora biti vključen tudi primeren odnos, ki ga vzpostavita otrok in njegov spremljevalec.«
»Redko se dogaja, da se rezultati več študij zgostijo v istem letu, kar omogoča nekatere primerjave, sklepanja in hipoteze, ki bi bile sicer težko mogoče.«
»Naši študentje prihajajo brez predhodnega znanja makedonščine, razen če so otroci priseljencev, ker se je v šolskem sistemu ne morejo naučiti, čeprav je učni načrt za makedonščino kot izbirni predmet potrjen še leta 2008, kar se mi zdi škoda«
»Verjamem, da bomo s pomočjo portala množili znanje in še bolje razumeli prednosti multimedijskega učenja. Z vsakim odstavkom, ki ga preberemo, z vsakim videoposnetkom, ki si ga ogledamo, z vsako nalogo, ki jo rešimo, in z vsako mislijo, ki jo delimo, imamo nove priložnosti za rast, a tiskani učbeniki morajo ostati.«