»Iščemo ravnotežje med vsemi elementi pri razvoju mladostnika, da bi dosegli ravnovesje med tem, kakšno bo poklicno življenje naših dijakov in pa kakšno bo osebno življenje.«
»Še posebej na področju visokega šolstva moramo ponuditi mladim ljudem širok nabor odličnih, kakovostnih študijskih programov. Le tako bomo namreč lahko ustvarjali poklice prihodnosti.«
»Matura iz slovenščine na dveh ravneh in morebitno približevanje osnovne ravni poklicni maturi ne pomeni samo razvrednotenja programa gimnazije in učenja vseh gimnazijcev, temveč pomeni tudi podrejanje trendu všečnosti.«
»Čeprav se današnji izobraževalni sistem spopada z novimi izzivi, pa osnovna načela, kot so vključenost, enakost in izobraževanje za vse, ostajajo enaka.«
»Medtem ko so prvi, ki so pri nas v šolske prostore vstopali po načelih splošnega šolskega reda, še spoznavali pot do znanja v deželnem jeziku, so njihove vnukinje in vnuki v roke vzeli učne knjige v slovenskem jeziku.«
»Mnogi se danes premalo zavedajo, da je kakovostno šolanje eden temeljnih postulatov uspešne družbe. Brez dobrega izobraževanja in tudi vzgoje družba nima prihodnosti.«
»Naši predhodniki pred 250 leti so si iskreno prizadevali za to, da bi prinesli družbi, posameznikom, skupnosti nekaj novega, nekaj boljšega, čeprav se jim je večkrat zdelo, da so ovire na tej poti prehude.«
»Z vključevanjem mladih v čebelarske dejavnosti, izobraževalne pobude in prizadevanja za zagovorništvo lahko navdihnemo novo generacijo okoljskih voditeljev in jih opolnomočimo, da pozitivno vplivajo na svet.«
»Čebele potrebujejo čist zrak in vodo ter čisto okolje na splošno. Če bomo ohranili okolje in čebelam omogočili lažje preživetje, bomo tudi ljudje živeli v lepšem in bolj zdravem okolju. Toda najpomembneje je, da se vsi skupaj ponovno zavemo bistvene vloge, ki jo ima vsak posameznik pri ohranitvi čebel in drugih opraševalcev.«
»V poplavi lažnih informacij, nepreverjenih dejstev in tudi revidiranja zgodovine predstavljajo tisti steber, h kateremu se vsak posameznik vedno vrača po verodostojne informacije.«
»Pri učencih je bil poseben poudarek tudi na dekletih, utemeljitev pa, da morajo vsi, tudi dekleta, spoznati 'slavno zgodovino svoje dežele'.«
»Namen je opozoriti javnost, da smo na vlaku, ki je vmes začel drveti navzdol, in menimo, da je morda še zadnji čas, ko lahko to smer preokrenemo in spet pomagamo našemu javnemu izobraževanju od vrtca do fakultete h kakovostnemu delovanju.«
»Seveda že samo to govori o tem, da je neki simptom, da razmere niso povsem običajne. In tisto, kar nas druži, je prav ta ocena, da so stvari v izobraževanju v Sloveniji začele drseti v napačno smer.«
»Želim si, da bi prvo potezo naredil premier Robert Golob, ki bi predstavnike ravnateljev, učiteljev in staršev povabil na pogovor, kjer bi mu ponudili pomoč pri reševanju ene najhujših dilem in kriz, v katero vstopa Slovenija.«