»Vsem umetnicam in umetnikom, ki ustvarjajo v okviru plemenite tridimenzionalne likovne zvrsti, kiparjem in oblikovalcem javnih nepremičnih, kot tudi premičnih spomenikov.«
»Predvsem pa si želimo, da bi se cenilo delo naših ustvarjalk in ustvarjalcev ter vseh tistih, ki se trudijo, da Ljubljana in tudi vsa slovenska mesta pridobijo kulturni nivo, plemenitost in lepoto.«
»Tudi tukaj sem priznan, vendar morda ne toliko. Težko je, če je družba majhna. Na odprtje razstav prihajajo prijatelji in znanci. Trepljajo te po ramenih in te hvalijo, vendar nisi prepričan, ali res delaš dobro ali slabo. Razstave v tujini so kot filter, ki nam lahko točno pove, ali smo res dobri.«
»Barve so močne, modre, rumene, rožnate, oranžno-rjave, bele. Oblike spominjajo na dela pop arta iz 70. in 80. let minulega stoletja, na Claesa Oldenburga ali pa na izrezanke iz lesa z jasnimi referencami na obrise teles ali črk.«
»To je samorefleksija. Gre za to, kje sem se zmotil v svojih odnosih, kje sem naredil napako, kje sem sokriv. Dela so se rodila iz lastništva nad tem, kar imenujem radikalna inventura samega sebe, da sem brutalno iskren do sebe in upoštevam tiste, ki sem jih morda prizadel.«
»Več kot 400-letno tradicijo železarstva v teh krajih in se po drugi strani navezuje na Formo vivo Ravne, zbirko 36 jeklenih skulptur, ki stojijo v mestu in okolici.«
»Ta je v kontrastu z izčiščeno razporeditvijo na belem podstavku, saj v razstavo vnaša vzdušje proizvodnje tudi zaradi v telo skulpture uspešno integriranih podstavkov, narejenih iz rabljenih palet.«
»Kiparjev poseg v tvarino simbolizira pot iz votline k razsvetljenju, za katero sta potrebna napor in vztrajnost, kar sta bili značilnosti življenja in dela Jerneja Kopitarja.«
»Preudarna postavitev del s premislekom o specifikah galerije in njene neposredne okolice tvori premišljeno celoto, gledalce spodbuja k razumevanju onkraj estetskega in jih želi usmeriti k razmisleku o vprašanju dostopnosti in namembnosti galerijskih prostorov.«
»Do potankosti premišljeni in mojstrsko izvedeni estetski kiparski izdelki so namreč hkrati tudi podporne skulpture, umetnica pa nam s sugestivnimi detajli prišepetava možne načine njihove uporabe.«
»Ne gre za pozive k neodgovorni ali pa morda pretirano angažirani uporabi razstavnih eksponatov, temveč umetnica skozi subtilne geste in rušenje ustaljenih kodov galerijskih navad v zvezi z motrenjem umetniških del predlaga drugačne poglede in širše razumevanje vloge in naloge prostorov umetnosti ter njihove družbene odgovornosti.«
»Osvetljuje povezavo med življenjem in umetnostjo tega poduhovljenega kiparja, ki je večji del kariere služil papežem.«
»Zelo lepo je, da je veliki Ukrajinec Taras Ševčenko našel svoje častno mesto v tem parku med izjemnimi osebnostmi različnih narodov. Njegova navzočnost simbolno poudarja dejstvo integracije Ukrajine v enotno družino evropskih narodov.«